debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 (redigerat) Nu har arbetet snart slutförts med Katie Meluas nya skiva, den fjärde officiella. Hon har nu jobbat med Madonnas producent bl.a. Här är ett smakprov. Första singeln ut - "The Flood". Helt annorlunda mot förut. Den börjar vid 38:25 Obs! Denna länk verkar inte fungera f.n. Använd istället: Janice Long BBC Radio Låten startar efter 1:32:35. Som vanligt är det bara att dra regeln dit. Redigerat 25 februari 2010 av debatt
DieHard (oregistrerad) Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Öhh ska man lyssna på en massa skit i över 38 minuter och andra låtar innan man kommer till rätt låt? Måste väl finnas andra ställen att lyssna på än att lägga upp nåt sånt här? Ja du är fan i mig bra skum ibland med dina frågor, svar och allt annat emellan. 😉
debatt Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 (redigerat) Öhh ska man lyssna på en massa skit i över 38 minuter och andra låtar innan man kommer till rätt låt? Måste väl finnas andra ställen att lyssna på än att lägga upp nåt sånt här? Ja du är fan i mig bra skum ibland med dina frågor, svar och allt annat emellan. 😄 Nej, det är mycket enklare att dra regeln till ungefär den tidpunkten. Det gjorde jag. 😉 Håll nere vänsterknappen under touchpaden eller vänster musknapp samtidigt som regeln flyttas. Redigerat 25 februari 2010 av debatt
debatt Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 Ny länk inlagd i inlägg numero 1. Låten är inte officiellt upplagd på den officiella webbsiten ännu. Och finns inte att köpa digitalt för nedladdning eller på cd-singel än. Det här är frågan om exklusiva preclips från lokala radiostationer. För den som har tentaklerna ute. 😑
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Nej, det är mycket enklare att dra regeln till ungefär den tidpunkten.Det gjorde jag. 😑 Jag drog också i regeln till den tidpunkten och det funkade bra! Intressant låt faktiskt som kommer växa ju mer man hör den. ☺️
debatt Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 Jag drog också i regeln till den tidpunkten och det funkade bra! Intressant låt faktiskt som kommer växa ju mer man hör den. 😄 En del belackare vill dock att hon inte ska gå över till sån här modern, halvsyntetisk dansant ny stil utan mer låta som på de första skivorna. Men jag kan avslöja att det blir minst 3 ballader på plattan. Release 24 Maj.
laxlaxlax Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Kul låt! Bra tips debatt. Tyckte det här var riktigt bra. Annorlunda låtskriveri, får man allt säga. Lyssna på tempobytet i the flood. Och hon blandar friskt från högen av influenser.. typiskt samtida. Övergången tillbaka till lugna partiet.. undra hur många timmar det satt nån och försökte limma ihop och fundera på om det blev bra. Roligt att göra nåt så annorlunda och vågat. Men har man hennes trovärdighet så kan man väl göra vad som, så blir det standard, så länge man inte gör något nån annan gjort. Tycker alltid madonnas hits har en bra blandning av saker att känna igen och nya grepp.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.