Demonproducenten Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 (redigerat) radera tråden 😉 Redigerat 25 februari 2010 av Demonproducenten
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 https://www.studio.se/index.php?showtopic=73247 puss 😉
Gäst Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 har för mig jag såg en tråd här om nån hemsida man kunde klibba ihop en enkel låt på minns jag rätt å vet nån vilken sida det var? ja jag har använt sökfunktionen "har för mig jag såg en tråd". Hur menar du? Att du bara såg den, men inte läste innehållet? Eller läste du och sedan glömde. Hur har du använd sökfunktionen? Sökte du specifikt i hela forumet eller i rätt underkategori? Då får nog specificera dig lite mera 😉 MOHAHA!
Valle Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 har för mig jag såg en tråd här om nån hemsida man kunde klibba ihop en enkel låt på Ska du avancera?
Demonproducenten Postat 24 februari 2010 Trådstartare Postat 24 februari 2010 https://www.studio.se/index.php?showtopic=73247 puss 🙂 tack 🙂 att en av tre både lyckas läsa förstå OCH ge ett bra svar är ju ändå ganska bra utdelning här P&K tillbaka på dig! 😉
Demonproducenten Postat 24 februari 2010 Trådstartare Postat 24 februari 2010 Ska du avancera? nej det är dagens goda gärning bara
Demonproducenten Postat 24 februari 2010 Trådstartare Postat 24 februari 2010 Då får nog specificera dig lite mera om du kollat lite ovan så hade du märkt att jag inte alls behövde det
Valle Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 att en av tre både lyckas läsa förstå OCH ge ett bra svar är ju ändå ganska bra utdelning här Javisst... men eftersom den ene (av tre) var först med att ge svaret (som du var ute efter), så finns det ju egentligen ingen anledning att följande två idioter upprepar svaret.
Gäst Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Javisst... men eftersom den ene (av tre) var först med att ge svaret (som du var ute efter), så finns det ju egentligen ingen anledning att följande två idioter upprepar svaret. Istället kan vi ha lite roligt och inte förstå vad du skriver. Som du ofta gör demo 😉.
DieHard (oregistrerad) Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Ska du avancera? 😆😆 Ja vi vet ju att att han gillar att limma. 😆
Demonproducenten Postat 24 februari 2010 Trådstartare Postat 24 februari 2010 Istället kan vi ha lite roligt och inte förstå vad du skriver. Som du ofta gör demo 😱. jag tror faktiskt du får prata för dig själv i detta fallet
Demonproducenten Postat 24 februari 2010 Trådstartare Postat 24 februari 2010 Javisst... men eftersom den ene (av tre) var först med att ge svaret (som du var ute efter), så finns det ju egentligen ingen anledning att följande två idioter upprepar svaret. varför inte? om det nu är idioter... 😱
Demonproducenten Postat 24 februari 2010 Trådstartare Postat 24 februari 2010 😆😆 Ja vi vet ju att att han gillar att limma. 😆 gör jag? 😱 jag litar på ditt omdöme i den frågan 🙂
BurninSven (oregistrerad) Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Ejays tror jag Httttttp två snestreck osså wwwwwww en punkt onej punkt o sen ja bara punkt allt i ett enda långt oavbrutet ooooooord. Fast jag gört på min kanal http://www.justin.tv/burninsven#r=w5COfwY~ när andan faller på, det blir inge bra men jag gört bara för att det går och jag kan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.