Jilius Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Hejsan, jag heter Johan Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva här... Jag skapar ibland musik i min lilla hörna i sovrummet, saknar totalt ambitioner att nå ut med mina musik/ljud stycken gör sällan färdigt låtar då jag inte tycks fatta konceptet arrangemang... eller så tröttnar jag bara? ... kanske jag bara inte gillar att göra "musik" nej men på riktigt.. jag skapar mest korta små "ljudkonst" stycken som saknar kommersiellt värde men uppfylls av emotionellt 😆 jag spelar även i ett litet band emellanåt där jag då "spelar" på en synt, det är kul annars så pysslar jag med endel fotograferande som jag ibland kombinerar med ljud... går i skola där jag läser upp det gymnasiebetyg jag var för ointresserad av att fixa när jag egentligen skulle gjort det, har sedan planer på att plugga konst i fjärran land... men musik då, då detta ändå är ett musikforum ... jag har pysslat med ljud/musik i 7 år ungefär, med varierande grad av seriositet, har spelat gitarr ännu längre... (med det menar jag inte att gitarr inte räknas till musik, bara det att jag försökt skapa egen musik i ca 7 år), jag lyssnar på det jag tycker är bra... ibland galen obskyr elektronisk musik, ibland lugn, finstämd, känslosam "singersongwriter" musik, ibland "klassisk musik" ibland någonting annat jag gillar gamla syntar och annan gammal studioutrustning men jag är långt ifrån fanatisk... jag är oxå ganska säker på att jag ska sluta skriva nu innan detta drar iväg till någonting helt ointressant och tråkigt som kanske resulterar i en tillsägelse från admin och att min pressentation hamnar i soptunnan .. Kram på er / Johan
Gäst Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Lite roligt inlägg där:P... Välkommen och hoppas du kommer trivas 😆.
Jilius Postat 23 februari 2010 Trådstartare Postat 23 februari 2010 tack så mycket 😄 det tror jag nog att jag skall
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.