Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

UBETOO LETAR ÅRETS SOMMARHIT I SAMARBETE MED WARNER MUSIC OCH NEONBERGER MUSIC!

Har du låten som har potentialen att bli året sommarplåga?

Du har nu chansen att få en musikvideo och din låt distriburerad genom Warner Music och promotad av Neonberger Music och Ubetoo!

läs mer: Ubetoo

Annons
Postat
jo jag har försökt ändra både det ena och det andra i inställningar, men fattar inte hur jag ska göra vissa grejjer, om möjligt så får gärna admin göra det åt mig.

Hejsan

Gå till kontrollpanelen och välj sedan redigera signatur. Skriv där sedan in den text du vill ska synas längst ned av dina inlägg. Exempelvis att du representerar ubetoo 😛

MVH

Anders

Postat
Hejsan

Gå till kontrollpanelen och välj sedan redigera signatur. Skriv där sedan in den text du vill ska synas längst ned av dina inlägg. Exempelvis att du representerar ubetoo 🥰

MVH

Anders

tack, done!

Postat
Kostar det nåt?

absolut inte, snarare tvärtom, på ubetoo delass ALLTID annonsintäkterna med dig varje gång din musik spelas, så det innebär att du kan tjäna en slant under tiden som du deltar i tävlingen. 😆

Postat
en vecka kvar att ladda upp bidrag!

Hallå där, sommarplågor slänger man inte ihop så där på en vecka.

Alltså, - ge oss mer tid!

Postat
Hallå där, sommarplågor slänger man inte ihop så där på en vecka.

Alltså, - ge oss mer tid!

nja, lite mer än än två veckor har artisterna möjlighet att ladda upp bidragen innan vi stänger "portarna", men jag förstår vad du menar och tyvärr, för att hinna ha en sms röstning på semifinalisternas bidrag och hinna spela in en musikvideo med vinnaren INNAN sommaren så måste alla bidrag vara uppladdade senast 5 mars och hela tävlingen avslutas i början av april.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Tänk att kommersiella syften får så mycket uppmärksamhet fastän innehållet är 5-minutersjobb utan känsla.

Det här är musikens ironiska baksida 😄

Redigerat av Analogfreak
Postat
nja, lite mer än än två veckor har artisterna möjlighet att ladda upp bidragen innan vi stänger "portarna", men jag förstår vad du menar och tyvärr, för att hinna ha en sms röstning på semifinalisternas bidrag och hinna spela in en musikvideo med vinnaren INNAN sommaren så måste alla bidrag vara uppladdade senast 5 mars och hela tävlingen avslutas i början av april.

Om du hade velat göra nåt seriöst av det här så skulle du varit ute redan i höstas och gjort förfrågningar på bidrag.

Det funkar ju inte att komma 2 veckor innan deadline.

Postat
Om du hade velat göra nåt seriöst av det här så skulle du varit ute redan i höstas och gjort förfrågningar på bidrag.

+1

Postat (redigerat)

Produktionsbolagen bryr sig inte om bidragen luktar kattskit eller inte, bara radio köper skiten och produktionsbolagen får in sina pengar.

Här har vi ett exempel på kommersiell radio...

http://www.youtube.com/watch?v=Utaq6a1Gtw8

Redigerat av Analogfreak
Postat

+1

Postat
Tänk att kommersiella syften får så mycket uppmärksamhet fastän innehållet är 5-minutersjobb utan känsla.

Det här är musikens ironiska baksida 🙂

Generalisering Alabama.

Men jag håller med dig om de är lite sent ute.

• 2 månader senare...
Postat

var detta den bästa låten? fast den innehåller väl allt en markoolio låt brukar ha.

gör ni detta till nästa sommar så var ute i god tid så kommer det säkert fler och bättre bidrag. 🥰

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Sommar i city... eller. Fast 20 år senare och autotunat.

Det hade varit charmigare om den inte hade varit så hårt autotunad.

Jaja, kommer säkert att funka.

Men jag måste nog säga att det var jädrigt blekt. Tyvärr inte som solblekt hår, utan mer som ett par urtvättade gabardinbyxor.

Redigerat av drloop
Hägglund (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Haha jag väljer nog hellre doktorns blekta gardinbyxor om jag får välja. 🙁

Redigerat av Hägglund

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.