Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

har haft min fast track en månad nu ungefär och jag vet inte om jag tycker att den är bra. kanske är det jag som inte förstår hur man ska hanskas med den men men

idag kollade jag på simpsons på datorn och så kopplade jag in en mic i maskinen, då dog ljudet

jag i

nstallerade om drivrutinen och allt blev bra, micsladden sitter fortfarande i.

sen kollade jag på simpsons igen och efter en timme dog ljudet igen utan att jag gjort nått speciellt

?

men också så ´har jag ett klaviatur korg 2 oktaver och det är massvis med latency i cubase, så mycket att man inte kan spela och jag har valt att det ska vara fast track som asio och så där så jag tror det ska vara rätt.

är detta ett bra kort för windows 7 64 bitars eller är det jag som måste lära mig att ratta rattarna?

Annons
Postat
...och det är en drivrutin för windows 7 du har?

Vilket avsnitt av Simpsons var det?

Sesång 18 avsnitt 13 ;P

ja, det är för 7 och 64. är väl iofs samma installationsfil för xp och 32 tror jag.

BJORNANDERSSON (oregistrerad)
Postat

jag har samma problem, enligt m audios support ska du avaktivera ditt interna ljudkort, samt nätverkskort..sen funkar det bra..men fan vad störigt det är med nätverkskort om man kör internet på studiodatorn.

Postat
jag har samma problem, enligt m audios support ska du avaktivera ditt interna ljudkort, samt nätverkskort..sen funkar det bra..men fan vad störigt det är med nätverkskort om man kör internet på studiodatorn.

Det handlar inte bara om det kort som är för trådlöst nätverk då? För det är känt för att jävlas. WLAN bör man alltid koppla ner.

Postat

Jag har med samma problem, fast med mitt M-audio Solo på W7 64-bit 😄

Har inte orkat ta tag i problemet, men det fixar sig alltid när man startar om datorn....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.