malsori Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Hej mitt namn är Dani. Jag och min bror söker efter ett nytt band (hårdrock)(rock) jag är 18 år. jag spelar gitarr och min bror trummer. Vi hade ett band för ett år sen men basisten gick bort i en bil olycka och bandet splittrades, vi var rätt bra men som sagt så så slutade det inte så bra. Vi har spelat egna låtar och lite låtar av metallica ,iron maiden, rise aginst osv, VI bor i Västervik , 2 timmar ifrån kalmar. Vi söker ett seriöst band som vill satsa hårdt. Har ni frågor så hör av er 🥰
IYIac Postat 22 mars 2010 Postat 22 mars 2010 Hej mitt namn är Dani. Jag och min bror söker efter ett nytt band (hårdrock)(rock) jag är 18 år. jag spelar gitarr och min bror trummer. Vi hade ett band för ett år sen men basisten gick bort i en bil olycka och bandet splittrades, vi var rätt bra men som sagt så så slutade det inte så bra. Vi har spelat egna låtar och lite låtar av metallica ,iron maiden, rise aginst osv, VI bor i Västervik , 2 timmar ifrån kalmar. Vi söker ett seriöst band som vill satsa hårdt. Har ni frågor så hör av er 🥰 Hej! jag e jävligt intreserad så snälla maila mig näru ser detta Tack =D! Bryllvar92@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.