Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Har lördagsmys här i studion och upptäckte att min andra hörlursutgång inte låter, buhuhu!

Skitsamma, humöret är på topp och vi har dängt in en "ELO-kind of låt", nu är vi ute efter nån som är pigg och vaken för ett samarbete nu ikväll/natt.

Vi behöver elpiano/moog eller vad som du kan bidra med för att lyfta upp vårt ELO-mull!

PM:a gärna!

Annons
Postat

Detta måste man ju bumpa...jäkla drag härute ikväll....melodifestivalen som ökar trycket tro!?

Kul att Niclas Lundin som jag har spelat in trummor åt och dessutom spelat live med har gått vidare...en KY.utbildningsprodukt från Ö-vik!

Postat

Har en Rhoadsplugg men är inte tillräckligt bra för att lira... 😉 Synd att man köpt en Roland Gr-20 eller liknande ännu.

Postat

är inte alls bra på klaviatur, men bas lirar jag ok om det behövs.

Postat
Har en Rhoadsplugg men är inte tillräckligt bra för att lira... 😛 Synd att man köpt en Roland Gr-20 eller liknande ännu.

Hehe! Öva, öva öva!

Hur tragiskt kan det bli att mitt kort har fel på 2:ans hörlursutgång då!?

Kan väl inte vara nån inställning eftersom 1:an funkar?

Postat

Om det doftar ELO är jag sugen. Blir dock svårt i natt då studion är i sovrummet där tjejen precis somnat ifrån OS.

Har du inte fått hjälp innan imorgon så dra iväg ett PM så kanske jag kan hjälpa till!

Postat

har mailat dig 2 versioner av tvman som du kan sjunga och trumma till iväntan på elo orgel.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.