Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 219
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Ok, som ligger ensamt och som man inte kan ladda ned?

... jo, det kunde man , tror jag...

Hehe.

Redigerat av debatt
Postat
Men lägg på den direkt på låten istället. Eller är det bara Memphan som har den med bas i rätt volym?

Men det där är gitarrspåret som vi lade på, men som Memphis ville ha enskilt för att kunna spela något till det jag lagt som passade bättre. Var har du varit egentligen? 😄

Postat
Men det där är gitarrspåret som vi lade på, men som Memphis ville ha enskilt för att kunna spela något till det jag lagt som passade bättre. Var har du varit egentligen? 😄

Jag har vart hemma mest, det är sällan jag är iväg.

Postat

Fina låtbygget.

Ska Micke H lägga på gitarr sedan? Och jag? Och Grahns Schecter? Och Fidden... och...

Mycket gitarrer blir det.

Postat

Hur gick den nu igen?

Jag ska köpa ett minidragspel, en koskälla med rockdämpning och en tin whistle (liten irländsk flöjt).

Ska dock leta i gömmorna först, kanske har den sistnämnda redan.

Postat

Sådär, då har jag lagt om basen till Killis gitarr och allt det tidigare förstås. Saänkte basen lite samt lade på lite stråkar lågt mot slutet oxå. ☺️

Längstalåten -efter-Memphis - Kan dock bara laddas ner en gång! Så låt Slejjis eller vem det var som skulle paxa, få ladda ner den.

Postat (redigerat)

Jag tog mig friheten att ladda ner för att ladda upp:

Redigerat av Overkill
Postat

Ingen aning vad ni tycker men jag dödade några av mina gitarrälsklingar under tiden vid mix som kanske kan släppas fram sedan för sånt krydderi blir enklare när sången kommer (FIDDEN!). Fick även en sångmelodiidé mot slutet (2,54) där man sjunger " Jag längtar till längstaaaaah..." med lite u2 vibbar ala sunday bloody sunday 😄 fast den är inte inspelad än. Kan ju bli ett textuppslag iaf 😲 Jaja...lova att ni hojtar till om det låter "fail". Försöker ligga i bakgrunden än men tror att det kan bli fett om man kör på med mer grejer eftersom... 😛

Postat

Låter ju skitbra! Jag tycker bara det är synd att gitarrgrejen mellan ungefär 1:43 och 1:50 ligger så lågt. Den kan ligga långt fram i mitten tycker jag!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.