debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Pianot kraftigt lägre i volym senast jag hörde. Blir en hit detta!
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 (redigerat) Ok, som ligger ensamt och som man inte kan ladda ned? ... jo, det kunde man , tror jag... Hehe. Redigerat 6 mars 2010 av debatt
Dingbats Postat 6 mars 2010 Trådstartare Postat 6 mars 2010 Gitarr! Men lägg på den direkt på låten istället. Eller är det bara Memphan som har den med bas i rätt volym?
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Men lägg på den direkt på låten istället. Eller är det bara Memphan som har den med bas i rätt volym? Men det där är gitarrspåret som vi lade på, men som Memphis ville ha enskilt för att kunna spela något till det jag lagt som passade bättre. Var har du varit egentligen? 😄
Dingbats Postat 6 mars 2010 Trådstartare Postat 6 mars 2010 Men det där är gitarrspåret som vi lade på, men som Memphis ville ha enskilt för att kunna spela något till det jag lagt som passade bättre. Var har du varit egentligen? 😄 Jag har vart hemma mest, det är sällan jag är iväg.
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Fina låtbygget. Ska Micke H lägga på gitarr sedan? Och jag? Och Grahns Schecter? Och Fidden... och... Mycket gitarrer blir det.
Dingbats Postat 8 mars 2010 Trådstartare Postat 8 mars 2010 Hur går det? Det är Memphan som har bollen va?
slejnard Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Kom igen! Ge mig ett läge innan söndag kl 15 så vill jag gärna paxa 😄 . Det är oordning på torpet nu! 😉 Memphans bas funkar men släpp upp den senaste versionen. MAAAAH
debatt Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Hur gick den nu igen? Jag ska köpa ett minidragspel, en koskälla med rockdämpning och en tin whistle (liten irländsk flöjt). Ska dock leta i gömmorna först, kanske har den sistnämnda redan.
Memphis Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Sådär, då har jag lagt om basen till Killis gitarr och allt det tidigare förstås. Saänkte basen lite samt lade på lite stråkar lågt mot slutet oxå. ☺️ Längstalåten -efter-Memphis - Kan dock bara laddas ner en gång! Så låt Slejjis eller vem det var som skulle paxa, få ladda ner den.
Overkill Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 (redigerat) Jag tog mig friheten att ladda ner för att ladda upp: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 16 mars 2010 av Overkill
Pico Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 (redigerat) Uhm, fel tråd. Fail! Redigerat 16 mars 2010 av Pico
slejnard Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Soft! Det låter skitbra! 😄 Paxar inte just nu pga tidsfällor så jag lämnar bollen öppen och säger till innan isf.
slejnard Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Ingen aning vad ni tycker men jag dödade några av mina gitarrälsklingar under tiden vid mix som kanske kan släppas fram sedan för sånt krydderi blir enklare när sången kommer (FIDDEN!). Fick även en sångmelodiidé mot slutet (2,54) där man sjunger " Jag längtar till längstaaaaah..." med lite u2 vibbar ala sunday bloody sunday 😄 fast den är inte inspelad än. Kan ju bli ett textuppslag iaf 😲 Jaja...lova att ni hojtar till om det låter "fail". Försöker ligga i bakgrunden än men tror att det kan bli fett om man kör på med mer grejer eftersom... 😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Dingbats Postat 18 mars 2010 Trådstartare Postat 18 mars 2010 Låter ju skitbra! Jag tycker bara det är synd att gitarrgrejen mellan ungefär 1:43 och 1:50 ligger så lågt. Den kan ligga långt fram i mitten tycker jag!
slejnard Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Ålrajt tack! Men det är rätt coolt att vänta in nya lager. Vi snackar ju världens läääääääääääängsta låt! 😲
debatt Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Knepigt. Var ska sången ligga? Finns ingen direkt refräng eller?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.