Kringlan Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Har vart lite frånvarande på forumet på sistone av flera olika anledningar. En är att min mick och bas har pajjat (det ska jag försöka åtgärda redan imorgon i och för sig) en annan anledning är att jag haft sjukt mycket inspiration(har skrivit 5 låtar nu på en vecka, och jag bara orkar inte spela in dom, så mycket arbete). Den vettigaste anledningen är nog kanske den att jag under en längre tid har fixat och dolat och förberett saker eftersom jag ska åka iväg ett tag. Jag kommer åka till Tanzania den 27:e Januari och arbeta som vollontär där nere i 6 månader, minst. Jag ska arbeta som Engelska och Datalärare, samt utbilda i grundläggande filmteknik, filmredigering, digital ljudteknik och editering samt musik. Jag skulle vilja ta tillfället i akt och tacka alla duktiga människor på detta forum, och alla ni som har gett mig ett gott skratt. Dom som kan ta åt sig speciellt är. Hammagrella, Demonicus, Björn, Hackeman, Andriod, Paz (hehehe), Maxmaxmax, Danny Cort, Dumb Dan, Neko och säkert många fler som jag inte kommer ihåg just nu(i vilken kategori får ni väl avgöra själva 😛 Ska försöka slänga ut några till alster för sågning innan jag åker iväg, och förhoppningsvis suga i mig lite mer kunskap. Jag kommer att föra blogg eller videodagbok över mitt görande där nere, och lägger adressen här senare för er som är intresserade. Jag kommer i egenhet av datalärare ha möjlighet att besöka forumet nu och då, och vi får se ifall tillfällen ges därnere. Men kort och gott, tack allihop för er hjälp och för att det, trots allt (läs nattvaktaren), är ett fint forum 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Tack själv! Lycka till. Du lär ju ha internet i afrika också, så du kan alltid fråga om hjälp därifrån också... 😉 Ps. Kan du fixa ett mbira till mig? DS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Tackar för omnämnadendet och lycka till när du är iväg. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 9 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 9 januari 2005 Tack själv! Lycka till. Du lär ju ha internet i afrika också, så du kan alltid fråga om hjälp därifrån också... 😉 Ps. Kan du fixa ett mbira till mig? DS Ja, jag lär nog posta några frågor här nu och då 😄 Ska se om jag kan fixa en sådan, hade tänkt att införskaffa en själv faktiskt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Jag kommer åka till Tanzania den 27:e Januari och arbeta som vollontär där nere i 6 månader, minst. Jag ska arbeta som Engelska och Datalärare, samt utbilda i grundläggande filmteknik, filmredigering, digital ljudteknik och editering samt musik. Fan va kul! Känns nästan som du förverkligat en av MINA drömmar... önskar dig ALL lycka! 😉 Får man fråga vart du vänt dig för att få igenom detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tryff Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Se upp för elefanterna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Lycka till Kringlan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Jag får säga som de andra, lycka till och ha det så bra! Jag ser fram emot videodagboken 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Ha det gott och lycka till i Tanzania! Mvh /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Lycka till! Jag tvivlar inte på att du kommer att göra mycket gott där nere. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Lycka till! Hoppas att du får inspiration till bra musik när du är där. Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Lycka till!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Ha det så trevligt! Och sampla gärna lite Tanzanianska instrument när du ändå är där! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Har vart lite frånvarande på forumet på sistone av flera olika anledningar. En är att min mick och bas har pajjat (det ska jag försöka åtgärda redan imorgon i och för sig) en annan anledning är att jag haft sjukt mycket inspiration(har skrivit 5 låtar nu på en vecka, och jag bara orkar inte spela in dom, så mycket arbete). Den vettigaste anledningen är nog kanske den att jag under en längre tid har fixat och dolat och förberett saker eftersom jag ska åka iväg ett tag. Jag kommer åka till Tanzania den 27:e Januari och arbeta som vollontär där nere i 6 månader, minst. Jag ska arbeta som Engelska och Datalärare, samt utbilda i grundläggande filmteknik, filmredigering, digital ljudteknik och editering samt musik. Jag skulle vilja ta tillfället i akt och tacka alla duktiga människor på detta forum, och alla ni som har gett mig ett gott skratt. Dom som kan ta åt sig speciellt är. Hammagrella, Demonicus, Björn, Hackeman, Andriod, Paz (hehehe), Maxmaxmax, Danny Cort, Dumb Dan, Neko och säkert många fler som jag inte kommer ihåg just nu(i vilken kategori får ni väl avgöra själva 😛 Ska försöka slänga ut några till alster för sågning innan jag åker iväg, och förhoppningsvis suga i mig lite mer kunskap. Jag kommer att föra blogg eller videodagbok över mitt görande där nere, och lägger adressen här senare för er som är intresserade. Jag kommer i egenhet av datalärare ha möjlighet att besöka forumet nu och då, och vi får se ifall tillfällen ges därnere. Men kort och gott, tack allihop för er hjälp och för att det, trots allt (läs nattvaktaren), är ett fint forum 😉 Nääääh Kringlan ska duh lämna mej helt ensam i Kall Sverige nu dååh?önskar dej lycka till i alla fall..Hör av dej när du kommer tebax...*kramar om* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 16 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 16 januari 2005 Jag kommer åka till Tanzania den 27:e Januari och arbeta som vollontär där nere i 6 månader, minst. Jag ska arbeta som Engelska och Datalärare, samt utbilda i grundläggande filmteknik, filmredigering, digital ljudteknik och editering samt musik. Fan va kul! Känns nästan som du förverkligat en av MINA drömmar... önskar dig ALL lycka! 😉 Får man fråga vart du vänt dig för att få igenom detta? Det visade sig lite faktiskt att församlingen här har ett utbyte med en i tanzania.. och så hade en kille i skolan tanzania som projektarbete (han startade ett learningcenter i Moshi). Rätt seriös grej alltså. Ja, jag hoppas kunna få en hel del musikalisk inspiration 😉 Och Midori vart har du vart nånstans? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 16 januari 2005 Dela Postat 16 januari 2005 Det här hade jag missat..attans...well hoppas du har det bra där nere och inte får in massa elefanter i klassrummet som stampar sönder dina prylar... 😏 Men du kommer väl hem igen någon gång?.. Ha det så skönt då.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Jag kommer åka till Tanzania den 27:e Januari och arbeta som vollontär där nere i 6 månader, minst. Jag ska arbeta som Engelska och Datalärare, samt utbilda i grundläggande filmteknik, filmredigering, digital ljudteknik och editering samt musik. Fan va kul! Känns nästan som du förverkligat en av MINA drömmar... önskar dig ALL lycka! 🙂 Får man fråga vart du vänt dig för att få igenom detta? Det visade sig lite faktiskt att församlingen här har ett utbyte med en i tanzania.. och så hade en kille i skolan tanzania som projektarbete (han startade ett learningcenter i Moshi). Rätt seriös grej alltså. Ja, jag hoppas kunna få en hel del musikalisk inspiration Och Midori vart har du vart nånstans? 🙂 Midoori har varit liite över allt ett tag...Fast inte på nätet... 😉 ...Men nu är hon tillbax...juhe 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Midoori har varit liite över allt ett tag...Fast inte på nätet... 😉 ...Men nu är hon tillbax...juhe 😎 Är det lunarfräckt att prata om sig själv i tredje person? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Midoori har varit liite över allt ett tag...Fast inte på nätet... 😉 ...Men nu är hon tillbax...juhe 😎 Är det lunarfräckt att prata om sig själv i tredje person? jaooo det är det säkert ;P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 fan vad jag är full!!!!!!!!!!!!!1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 fan vad jag är full!!!!!!!!!!!!!1 Hoppsan. Jadu det är sånt som händer =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 fan vad jag är full!!!!!!!!!!!!!1 måttligt meningslöst inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 fan vad jag är full!!!!!!!!!!!!!1 Ha ha ha, fan vad jag skrattade när jag läste ditt inlägg MG.. 🙂 Det är precis som på krogen. Ni vet, det sitter en kille två bord bort och kisar med ögonen mot er. Ni snackar om vilka utbildningar ni ångrar mest att ni inte gick, då ser ni i ögonvrån hur killen liksom tar sats, flinar upp sig och säger högt med gummisnoddsläppar: - JA HAR EN KATT SOM HETER MIA ! ! Åsså nickar han med eftertryck. Alla undrar häpet var han kom ifrån? Skadan är redan skedd, ni tittar på honom vilket är det mest förbjudna, han har er i sitt fyllevåld, han följer upp med - Är'e nån av er som kör vovlo? Någon skakar på huvudet och sen är det kört. Han kommer och sätter sig...aaaaarggghhhhh Jag visste inte att samma fenomen fanns här på forumet, men....nu var det MG som med ett öga, gummiläppar och svampigt pekfinger mödosamt plitade ner bifogade odödliga rader: - Fan vad jag är full!!!!!!!!!1 Observera också att efter att han släppt capslock med vänster pekfinger, så hade höger pekfinger sådan fart att det inte gick att hejda, därav 1:an sist. Helt otroligt hur våra mänskliga fylldillen kan uppenbara sig i skriftlig form i ett virtuellt möte människor emellan. Kul mG 🙂 Sorry Kringlan, detta vblev liksom OT i OT, men du vet redan att jag önskar dig lycka till. Skulle ha gjort dig sällskap om det inte varit för...ja du vet...bilskatten å allt de där... 🙁 Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 JA HAR EN KATT SOM HETER MIA ! ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 23 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 23 januari 2005 haha.. mm.. myspys 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.