Barden Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Nu är betan öppen kan tankas på : Länken Nån som ska lira det här? Vilka raser, server osv? Själv blire dwarf på server 7 😲 hoppas vi syns där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 (redigerat) nej nej nej... inte ett till spel som kan förstöra mina studier... ... ... gaaah.... Och sedär, det är på väg ner på min hårddisk... Redigerat 9 januari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Jag ska lätt lira, men en sån här tråd finns redan. 😉 https://www.studio.se/index.php?showtopic=6259 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Holy cow.. tänkte först att det var en utveckling av Warcraft med små figurer...men det här såg ju tungt ut... ajajaj..aha..ännu en utgift.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 ja e po so fort ja kommer hem... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 15 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2005 Vi måste ju ha en studio guild >_> 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 Hmm...fast här måste man köpa spelet va? Det är ingen "gratis" beta antar jag...eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 Vi måste ju ha en studio guild >_> 😲 Yeah..En the STUDIO Clan vore brutalt häftigt... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 Jag är redan med i en guild, "Nordic Defenders". =P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 15 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2005 Nån som llirar alliance på server 7 här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 Jag lirar Alliance på Server 1. =P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 Nördar!! 😄 :D 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 Nördar!! 😄 :D 🙂 Lätt!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 Nördar!! 😄😆 :lol: Är det inte det vi är allihopa på det här forumet? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 Nördar!! 😄😆 :lol: Är det inte det vi är allihopa på det här forumet? 😛 Ni kanske 😄 Jag är bara allmänt cool 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 16 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 16 januari 2005 Å vad jag önskade att jag var så cool att jag aldrig började spela WoW.. det måste vara det coolaste man kan göra 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 16 januari 2005 Dela Postat 16 januari 2005 Nördar!! 🙂😏😛 Är det inte det vi är allihopa på det här forumet? 😄 Ni kanske 🙁 Jag är bara allmänt cool 🙂 Det är coolt att var nörd! Är man inte insnöad på nåt så är man tråkig... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 16 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 16 januari 2005 Nördar!! 😄😉🙂 Är det inte det vi är allihopa på det här forumet? 😉 Ni kanske 😄 Jag är bara allmänt cool 😎 Det är coolt att var nörd! Är man inte insnöad på nåt så är man tråkig... 😆 aa.. kloka ord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 spelar faktiskt betan nu, helt okay. spelar en lvl 31 rouge på Eng2 servern. synd att man ska iväg, fast orka ge sig in i ett mmporg-spel, man blir sååå beroende 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 18 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2005 LVL 31! =O... då har du lirat en del 😛 Jag har en 21a o 3sts 7or 🙂... ska pröva runt lite så jag vet vilken ja kommer lira sen när ja köper spelet. Och jaaa =O=O=O=O.. de är alldeles för beroende framkallande 🙁.. har aldrig gått så dåligt i skolan för mig =D.... hänger inte med för 5 öre... sjukanmäler mig minst en gång varje da.. för att komma hem snabbare 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.