Fidden Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 Vad hände med ? Ganska hypad ett tag, gjorde helt lysande spelningar med fantastiska låtar. Sen bara försvann han. Dök upp i nån också. Ett annat exempel är , som släppte en sjuuuk skiva nån gång i början av 2000-talet, men som man sen inte hört något mer av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 (redigerat) Listan kan göras lång. Muddy Waters? Michael Jackson? Jeff Healey? Ray Charles? Tony Bellamy? Nat King Cole? Wolfgang Amadeus Mozart? . . . Redigerat 15 februari 2010 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 februari 2010 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2010 fast det är nog inget större mysterium vart exempelvis Michael Jackson tog vägen. (hint: han dog) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 fast det är nog inget större mysterium vart exempelvis Michael Jackson tog vägen. (hint: han dog) 😛 Är inte det livets mysterium med stort M? Vad hände sen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 februari 2010 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2010 😛Är inte det livets mysterium med stort M? Vad hände sen? Förruttnelseprocessen började. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 Förruttnelseprocessen började. Den började ju redan 1991. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 februari 2010 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2010 Den började ju redan 1991. nej men 95. (i hans fall) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 Är inte det livets mysterium med stort M? Att dö är väl för fan inget mysterium! Om det är något vi med 100% säkerhet vet händer ALLA, så det ju att vi dör. Det är inte att vi dör som är ett mysterium — snarare att vi lever. Nazismen och religion är också mysterium. Men, för att gå an på topic: It Bites var det ett tag sedan man hörde om. Skit-coola när det begav sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 Newtone The family tree Andre de Lang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 Men, för att gå an på topic: It Bites var det ett tag sedan man hörde om. Skit-coola när det begav sig. Haha ja jävlar! Lever ens dom? Magnum+Saga-clone typ! Vissa saker var ju bra. Men gillade aldrig sångaren! Tråknasal och tillintetsägande, typ som Phil Collins eller Klaus Meine. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 Att dö är väl för fan inget mysterium! Om det är något vi med 100% säkerhet vet händer ALLA, så det ju att vi dör. Det är inte att vi dör som är ett mysterium — snarare att vi lever. Men nu gällde ju tråden VAD HÄNDE SEDAN med dem och inte att artisterna dött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 februari 2010 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2010 The family tree Aah, de där minns jag 😳 Är det han? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 16 februari 2010 Dela Postat 16 februari 2010 Min brorsa insåg i nån plötslig ahaupplevelse tämligen nyligen, att han det senaste året jobbat som kollega med Ragne i HEAVY LOAD 😉 ... Kanske snarare sorteras under "Jag mötte Lassie" eller "artister vi inte ens undrar var de tog vägen", men fan fan.. ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 16 februari 2010 Dela Postat 16 februari 2010 HEAVY LOAD 🙁 ... 😄 WhooHoo! Dem minns jag... Monsters of the night — yeeeeii Do you feel all right — can't you [minns ej texten] Inget som förekom i min skivsamling, dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 16 februari 2010 Dela Postat 16 februari 2010 Inget som förekom i min skivsamling, dock. Inte?! Jag har ALLT! 😏 ! inklusive the xxtremely rare debut Full Speed at High Level och en singel på röd vinyl med gästspel av Phil Lynott. Lägga ett bud? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 16 februari 2010 Dela Postat 16 februari 2010 Inte?! Jag har ALLT! 😕 Najs! Där är i och för sig ett annat svenskt band som jag var heltokig i och som jag TROR hette Parasite — och de hade en låt som som hette något i stil med "Breaking The Stormwind". Om du även har deras EP, så har du verkligen ALLT! 😄 :D För övrigt: Bandet kom, spelade och försvann i ett svep. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 17 februari 2010 Dela Postat 17 februari 2010 Najs! Där är i och för sig ett annat svenskt band som jag var heltokig i och som jag TROR hette Parasite — och de hade en låt som som hette något i stil med "Breaking The Stormwind". Om du även har deras EP, så har du verkligen ALLT! 😳😄 För övrigt: Bandet kom, spelade och försvann i ett svep. Det här gänget? ...jag har ingen skiva med dem, vaaaga minnen. tjing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 17 februari 2010 Dela Postat 17 februari 2010 Haha, yes! Det är det gänget jag pratade om! 🙂 Och låten som jag nämnde hette visst "Nitghtwinds". Hittade till min förtjusning låten på Youtube: Låten är ju egentligen ganska så tråkig — men när det begav sig var den skitcool i en 15-årings öron! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 ganska mycket obskyra småband som ingen egentligen hörde talas om ens när dom var kända... 😄 vem minns icon? terence trent d'arby... superkänd till noone på elva sekunder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 MC Hammer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 MC Hammer? Pucko. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 (redigerat) Bofunk MC´s då? 🙁Freestylah! Eller Hansson? 😑 Sedan fanns ett rockband jag diggade som hette Dizzy Mizz Lizzy som försvann för några år sedan. http://www.youtube.com/watch?v=3rInW_NdPaM...feature=related Riktigt sköna låtar och melodier! Redigerat 18 februari 2010 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 19 februari 2010 Dela Postat 19 februari 2010 Pucko. För en gångs skull har du rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 19 februari 2010 Dela Postat 19 februari 2010 No need to emphasise the obvious, SadamJR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari 2010 Trådstartare Dela Postat 19 februari 2010 Bofunk MC´s då? 😄Freestylah! Ah, de tänkte jag också på 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 19 februari 2010 Dela Postat 19 februari 2010 Bofunk MC´s då? 😕Freestylah! hette dom inte boomfunk mc? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 19 februari 2010 Dela Postat 19 februari 2010 (redigerat) hette dom inte boomfunk mc? Bomfunk MC's. Redigerat 19 februari 2010 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 19 februari 2010 Dela Postat 19 februari 2010 jajajajaja. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 februari 2010 Dela Postat 20 februari 2010 No need to emphasise the obvious, SadamJR. Skrev det där för dem som har nånslags sinne för humor, så i dina ögon är jag naturligtvis ett pucko. Börjar oroa mig när du tycker att jag skriver något bra, din slapptask. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 24 februari 2010 Dela Postat 24 februari 2010 Den började ju redan 1991. 😏 Hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.