Jump to content
Annons

P3 Pissar på Stereo Love !

Recommended Posts

fishfriend (oregistrerad)
Postat

Hej hej. jag blev fan upprörd idag när jag lyssnade på P3... Tjejen som satt o babblade i studion snackade om låten Edward Maya - Stereo Love.. hon fullständigt pissade på den. jag tycker låten är så jävla skön så de inte är sant... hon älskade hästpojken.. A precis. du hör ju hur sjuk hon måste va...

aja iaf. tycker du låten är bra eller håller du med kollit på P3 ??

ha de fint o tack för kommentaren ...

Annons
Postat

Ja. Hemst vad skit de snackar. Hörde en kille som säkert tyckte han var såååååå ball och bara ägde, han pratade om att bajsa i i 20 minuter eller nåt sånt. Ordet bajs förekom nog som var femte ord. Sen sitter de tre stycken och gapskrattar trestämmigt åt sina egna bajsskämt. Lika intressant som att nykter höra på asfulla som knappt kan prata.

Postat
Kom på en rap!

Pissa...tänk om du mig köpte

Pizza...fan va ja skulle

Dizza!...om det ej vore..

Calzone...i en inbakt deg.

Yo! Fick ett flow ba.

Chill! 😐

Hehe, den va inte kattskit 😄 Skål o gonatt!

Postat (redigerat)

hade inte hört låten så jag vart tvungen att lyssna

lät helt ok inget jag brukar lyssna på.

hästpojken har jag hört och minns att jag gillade några låtar.

hästpojken-shane macgowan

Redigerat av sixties
Postat

Det pissas för lite på låtar i P3.. Jag betalar ju t.om radio & tv licens.. Ändå kommer sån dynga ut som Stereo love etc.. F**n om folk har som hobby att sitta och peta i FL och Autotune så borde dom inte få spela skiten i P3 också!!! 😲😉😆😄

fishfriend (oregistrerad)
Postat
Det pissas för lite på låtar i P3.. Jag betalar ju t.om radio & tv licens.. Ändå kommer sån dynga ut som Stereo love etc.. F**n om folk har som hobby att sitta och peta i FL och Autotune så borde dom inte få spela skiten i P3 också!!! 😆😉 ;) 🙂

nu tror jag ju inte att stereo love är fl made precis

Postat

Hästpojken är fina! Har inte hört låten hon spelat, men över lag gillar jag att man säger vad man tycker sådär. Jag minns när Pang Prego bad om ursäkt för att Lil Wayne smög sig in i musiklistan i deras program och att dom skulle se till att musikläggarna blev straffade. 😠

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.