kenjoswe Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Hej, Jag laddade ner Kontakt4 gratisversion från NativeInstruments som jag installerade. Att man välja och spela ett instrumentljud funkar bra men det ligger alltid en pianoton som kommer och släpar efter det valda instrumentet. Ska det vara så i gratisversionen eller är det någon inställning? Kent J.
Peter Roos Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Jag testade demon också, och det var toner som hängde sig. Säkert någon bugg i demon.
concealed Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Jag har nog inte samma problem så det är inte programmet det är fel på. Låter nästan som om ni har microsofts gm ljud på med lite latency..
kenjoswe Postat 12 februari 2010 Trådstartare Postat 12 februari 2010 Jag har nog inte samma problem så det är inte programmet det är fel på. Låter nästan som om ni har microsofts gm ljud på med lite latency.. Ja, det var det som var felet! Tackar! Kent J.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.