JohnnyRocker2008 Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Hallo folks När jag laddar in en midifil så vill inte trummorna som jag vill 😛😄 Alltså Addictive drums Bastrumman har tagits över av "kant-kaggeslag". Fungerar om jag laddar in Halion One men inte AD. Vad gör jag för fel? Blir tokig snart !!
jockmic Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 AD är nog inte GM - de har lite egna grejer för sig... tror det finns en fix att ladda ner från AD:s hemsida. /Jocke
JohnnyRocker2008 Postat 12 februari 2010 Trådstartare Postat 12 februari 2010 AD är nog inte GM - de har lite egna grejer för sig... tror det finns en fix att ladda ner från AD:s hemsida. /Jocke Ok, tack. Ska kolla det
D200 Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Har dom ingen mappning att ladda ner bara? På supportsidorna...eller nåt.
Dannesomfan Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Dom har haft en mapping på ADs hemsida. PMa annars så kan jag skicka
JohnnyRocker2008 Postat 13 februari 2010 Trådstartare Postat 13 februari 2010 Dom har haft en mapping på ADs hemsida. PMa annars så kan jag skicka Tack endå men jag har laddat ner uppdateringen från 1.0 till 1.5 adrenaline. så nu funkar det klockrent 😐
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.