debatt Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Hej! Nu har den satt in igen. Vårtröttheten. Den som gör att jag somnar hela tiden. Somnar på bussen nästan varje gång, somnar på jobbet, somnar i kön på Hemköp. Annat är det när det är höst och svart ute! Kreativiteten och inspirationen fullkomligen sprudlar då. Nu är det däremot stilltje. Det har med en körtel att göra. Tall nånting. Hur känner ni det? 😮
debatt Postat 13 februari 2010 Trådstartare Postat 13 februari 2010 människa! Du menar att det bara är mänskligt och att även du erfar detta årligen? 😐
debatt Postat 13 februari 2010 Trådstartare Postat 13 februari 2010 Skönt, trodde du menade att jag var ovanlig som blev trött på våren när alla andra blir trötta på hösten.
laxlaxlax Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Skönt, trodde du menade att jag var ovanlig som blev trött på våren när alla andra blir trötta på hösten. Ovanlig.. ja, kanske eller inte. En del har för mycket melatonin, andra för lite. Man är den man är, liksom. Antar att du också är morgongrinig.. brukar hänga ihop med melatoninöverdosare.
debatt Postat 13 februari 2010 Trådstartare Postat 13 februari 2010 Ovanlig.. ja, kanske eller inte. En del har för mycket melatonin, andra för lite. Man är den man är, liksom. Antar att du också är morgongrinig.. brukar hänga ihop med melatoninöverdosare. Jag sover gärna. 😳
Hellpig Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 När jag tittar ut och ser en halvmeter snö överallt så är vårkänslor det sista jag får. Men jag är rätt trött på snön i alla fall.
Fidden Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Min vårtrötthet kommer någon gång i slutet av april eller i maj. Februari och mars är mina bästa månader.
SadamJR Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Har aldrig somnat på bussen. Måste ligga ner för att kunna sova vilken årstid det än är.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.