Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Två fina mickar, vad kostar det, 1500 kr? Kosta på det på din gamla färdkamrat. En jag känner han har Seymor duncan på sin orginal Rickenbackerbas, fin botten utan att vara mumlig. Köpte du den för egna slantar när du var tretton vore det ju fasansfullt att sälja den. Man får ju inte ett skit för beg kopior heller. Avla barn som får ärva både den och Sandbergen.

Annons
Postat
Två fina mickar, vad kostar det, 1500 kr? Kosta på det på din gamla färdkamrat. En jag känner han har Seymor duncan på sin orginal Rickenbackerbas, fin botten utan att vara mumlig.

Japp, det är precis min plan.

Alla tips på bra mickar är välkomna. Lundgren verkar inte har några som passar ...

Postat
Japp, det är precis min plan.

Alla tips på bra mickar är välkomna. Lundgren verkar inte har några som passar ...

Jag tror Lundgren lindar om de gamla mickarna enligt dina önskemål. Han erbjöd den tjänsten förr i alla fall.

Annars kan du kolla med en kille på pratabas som kallar sig Evilbiker. Namnet till trots verkar han mycket trevlig! 😄

Han lindar om gamla mickar efter kundens önskemål. Och tillverkar även egna.

Det finns flera nöjda kunder på nämnda basforum.

Läs här till exempel: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=14490

Postat
Jag tror Lundgren lindar om de gamla mickarna enligt dina önskemål. Han erbjöd den tjänsten förr i alla fall.

Annars kan du kolla med en kille på pratabas som kallar sig Evilbiker. Namnet till trots verkar han mycket trevlig! 🙂

Han lindar om gamla mickar efter kundens önskemål. Och tillverkar även egna.

Det finns flera nöjda kunder på nämnda basforum.

Läs här till exempel: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=14490

* har nu mailat Lundgren om omlindning *

(Evilbiker som reservplan)

Thanks!

🙂

• 1 månad senare...
Postat

Så kom den till slut.

8½ veckors leveranstid, men nu är den här.

Tack för tips, allihopa.

post-10263-1273175336_thumb.jpg

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.