Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!

Mina underbara Sennheiser HD 650 har tydligen blivit lite trötta på att jag använder dom hela tiden och hela den där, vad heter det? Den som går över huvudet xD hela den har gått av på mitten längst upp..

Är det nån som har en aning om det går att byta ut och isf vad det skulle kosta? Helst göra själv då...

Annons
Postat

Det finns reservdelar till Sennheiser. Plinga eller mailer sennheisernordic. Vanligen kan man inte köpa direkt från dem, men jag har haft tur någon gång och fått riktigt bra hjälp (och otur nån gång och inte fått nån hjälp alls).

http://www.sennheisernordic.com/nordic/hom..._20081215102705

// gunnar

Postat (redigerat)

Haha jag provade tejpa men fastnar ju bara i håret vafan! 😛 och dessutom är det fult 😉

Tackar jag ska mejla och fråga!

Och förresten, vafan heter det egentligen? Bygeln?

Redigerat av Jagärsnabb
Postat

Fick svar från Sennheiser nordric och dom tipsade om www.headparts.se

Hittade vad jag sökte! Underbart! 🙂 kostar dock 1100 kr för en ny huvudbygel 😳 Men billigare än nya lurar dock... så får väll ta smällen.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag anser inte att lurar håller professionell standard när allt är gjort av plast.

Det blir ju ingen hållbar ekonomi att hålla på med såna...

Redigerat av Analogfreak

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.