Jump to content
Annons

The Adjuster - 'Over His Heart'


Lindeberg

Recommended Posts

Efter månaders tjat har så äntligen The Adjuster gått med på att låta oss ge ut hans Over His Heart, som är årets första släpp på Bevlar. Skål! 😄

S13.jpg

The Adjuster jobbar just nu tillsammans med Dave Armstrong på ett nytt spännande projekt som släpps på kanadensiska Eyezcream i vår. Dessutom har han remixat Steve Angellos kommande tolva på samma etikett.

'Over His Heart' är lite softare och mer tillbakalutad jämfört med de tidigare Adjuster-släppen både på Bevlar och andra labels. Själv tycker jag den är det bästa han gjort och jag är glad att kunna dela med mig till er och alla andra som vill lyssna. Gratis att ladda, som vanligt på Bevlar.

Dessutom slänger jag upp två egna låtar på underetiketten Bevlar User. Lite hårdare och mer minimalt än jag brukar låta kanske.

Som vanligt är feedback mer än välkommen, vill ju alltid veta vad ni tycker om musiken! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

'Over His Heart' föll mig tyvärr inte i smaken. Lite för mycket flum med elektro vibbar för att jag ska få den där sköna riviga känslan i buken..

Däremot, 'Rude Rhythm (I've Had Enough)' är jävligt het. Smarrig som 4st Bigmac's efter en helkväll på stan (y) 🙂

Läggs direkt på MP3-spelaren 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

now lets synchronize our movements til theyre super sick!

skitschysst! och förresten upptäckte jag att vi har gemensamma bekanta.

Link to comment
Dela på andra sajter

det får man ju ta o spela in o göra mp3a av (för eget bruk då)

Som vanligt är det bra gerjer som kommer ifrån Bevlar. Låtarna är bra! Inte mycket mer att säga om det!

Redigerat av DjBox
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
det får man ju ta o spela in o göra mp3a av (för eget bruk då)

eller så kan du ladda ner den här :rolleyes:

får minnen från när man kör hem på natten från stan och lyssnar på p3 dans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...