Physari Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Tjena! Någon som har lust att fixa någon snygg logga åt mig? vore riktigt schyst! 😄 // Physari
Physari Postat 9 februari 2010 Trådstartare Postat 9 februari 2010 Tjena! Någon som har lust att fixa någon snygg logga åt mig? vore riktigt schyst! 🙂 // Physari P.s det behöver inte vara en logga! 🙂 om någon är bra på att göra fet text kan den också höra av sig! 😄
allansson Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Du kanske skulle, med vilket jag inte menar att du borde göra längre, ha använt en bättre rubrik till din post. Sen kan det hjälpa med lite fler tips på hur du vill att logotypen skall se ut. Eventuellt även ersättning för den som gör den. Vill inte låta tråkig, men du anger inte ens vilken typ av musik du gör så det blir väldigt svårt för någon att hjälpa dig hitta den typ av "logga" du vill ha.
JohnRick Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Logotyper görs enklast i Illustrator - inte Photoshop. Vad hade du tänkt dig?
Olympia Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 (redigerat) Här har du några... 🙂 Det kan nog vara så att en del redan är tagna...😄 Redigerat 9 februari 2010 av Olympia
Piccazzo Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Du kan göra din egna här : Pixlr - Online Photoshop
Guitar Nilsson Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Här har du några... 🙂 Det kan nog vara så att en del redan är tagna... 🙂 Liptons logga är så snygg... Jag dricker jämt deras Earl Grey te, jättekopp på morron, det är så gött.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.