Reason Postat 8 januari 2005 Postat 8 januari 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Best Of (short version) ARTIST/GRUPP: Dennis GENRE: Disco LÅTLÄNGD: 3.52 KOMPOSITÖR: Dennis PRODUCENT: Dennis EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 5.3 megabyte STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Borttagen Gärna feedback på vad som helst Redigerat 10 januari 2005 av Reason
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 8 januari 2005 Postat 8 januari 2005 det svänger absolut. skitsnygga percussions och samplingar, skitskönt dynamik. Mest älskar jag basmelodin som gör en glidning neråt. Dekadent och suggestivt. Och igen, samplingarna. Du är grymmast på att hitta samplingar. Men det kunde hända något nytt vid 03:15 ungefär, blir lite upprepande.
Reason Postat 8 januari 2005 Trådstartare Postat 8 januari 2005 Tackar maxmaxmax! Skall fixa lite till med låten 😛
Lindeberg Postat 8 januari 2005 Postat 8 januari 2005 Skitbra partystarter! 😄 Lite vass i diskanten kanske. Eller inte... Bra är den iaf, redan på min playlist.
Reason Postat 8 januari 2005 Trådstartare Postat 8 januari 2005 (redigerat) ojoj tackar DD kul att höra 😄 att hamna på playlist ser jag som ett plus, bockar å tackar Redigerat 8 januari 2005 av Reason
lavrell Postat 8 januari 2005 Postat 8 januari 2005 man känner för att röra fötterna när man hör detta 😄 det enda jag skulle kunna säga till om är att jag tycker sångsamplingarna är lite för trashade, skulle hellre ha dom lite renare eftersom sånginsatsen i den låten är så jävla bra 🙂
Reason Postat 8 januari 2005 Trådstartare Postat 8 januari 2005 man känner för att röra fötterna när man hör detta 😄 det enda jag skulle kunna säga till om är att jag tycker sångsamplingarna är lite för trashade, skulle hellre ha dom lite renare eftersom sånginsatsen i den låten är så jävla bra 🙂 Tackar! lavrell sången e medvetet traschad, men ja skall se över alternativet med renare vox tack för att du lyssnade
jkn Postat 9 januari 2005 Postat 9 januari 2005 Får sköna vibbar av det här. Som första gången man skitfull står å pissar i Motala ström utanför Guskelov i Norrköping på vårkanten - utan att frysa! Ingen nytt under himlen dock, vokal house som gör det den ska. Däremot tycker jag vokalerna skall förbli trashade! Risken finns att det blir cleant och slickt annars - och likformat, jag gillar liksom punkigheten i låten. Mixen lämnar inget övrigt att önska.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 januari 2005 Postat 9 januari 2005 Reazy duz' it! Bra jobbat igen. Det jag gillar med dina låtar är att när jag spelar plattor, så kan jag scratchmixa dina dängor med originalen, vilket är jävligt coolt. Det värsta är bara att i vissa av dina grejer så använder du så obskyra samplingar så publiken tror att det är original. Ännu en "vad är det här för nåt?"-låt! Keep it up. Malmö har dansat ihjäl sig till dina låtar den senaste tiden...
Reason Postat 10 januari 2005 Trådstartare Postat 10 januari 2005 (redigerat) Reazy duz' it! Bra jobbat igen. Det jag gillar med dina låtar är att när jag spelar plattor, så kan jag scratchmixa dina dängor med originalen, vilket är jävligt coolt. Det värsta är bara att i vissa av dina grejer så använder du så obskyra samplingar så publiken tror att det är original. Ännu en "vad är det här för nåt?"-låt! Keep it up. Malmö har dansat ihjäl sig till dina låtar den senaste tiden... Kul som fan Danny 😉 Tackar Tack också jkn Redigerat 10 januari 2005 av Reason
hackeman Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 Skitbra! 😎 Bygger du ALLT på samplingar, eller gör du nån MIDI öht? Hade varit kul och se en skärmdump e.d. från ditt arbete nångång.. 😱 Kör den ett varv till. 🙂 * schwwwing *
Reason Postat 10 januari 2005 Trådstartare Postat 10 januari 2005 Skitbra! 😎 Bygger du ALLT på samplingar, eller gör du nån MIDI öht? Hade varit kul och se en skärmdump e.d. från ditt arbete nångång.. 😱 Kör den ett varv till. 🙂 * schwwwing * Kul att du gillar Hacke 🙂 Låtarna är en kombination av midi och egna samplingar. Allt är gjort i Reason. Jag skall skicka en skärmdump till dig senare
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.