Jump to content
Annons

Enkelt Studioprogram gratis


adamin (oregistrerad)

Recommended Posts

adamin (oregistrerad)

hej, har börjat spela in mina alster på datorn nu. Skulle bara behöva en sak till nu. Ett program så man kan enkelt lägga ihop spår. Typ som i windows moviemaker fast bara för ljud. Någon som har något tips? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tror Behringer har nåt gratis, men alltså Det finns MYCKET bättre program är Audacity fan! SOM ÄR HELT GRATIS! finns GRATIS DAW!

Sök på Gratis DAW, Free DAW så hittar du nåt.. vet att det finns ett antal.. SAE skolan sponsrar ett gratis DAW såg jag också... serisöst ta INTE audacity...

Link to comment
Dela på andra sajter

Reaper är ett annat alternativ...

Jo, jag tänkte att Reaper borde vara ngt men såg att det inte vart gratis.

Reaper kostar väl...erhm...någonting eller finns det ngn typ av LE-version av det också?

/CHAE

EDIT: ..lade till lite.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Reaper är gratis i 30 dagar, sen får man betala $50 för en licens, eller $200 i kommersiellt syfte, men har för mig att många sagt att det går att fortsätta att använda även efter 30 dagar utan att betala(men gillar man programmet och planerar att fortsätta använda det, bör man givetvis pynta in de där ca 350 kronorna).

Reaper är väl det som jag sett som rekommenderas mest.

Link to comment
Dela på andra sajter

burkish (oregistrerad)

www.indabamusic.com online-baserat, har inte så mkt erfarenhet utav det men värt att testa för att det e helt gratis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...