alex30free (oregistrerad) Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 (redigerat) Hej, behöver en Louis Armstrong röstkopia för min remix av wOnderful wOrld...någon som vågar? Här är ett smakprov på soundet! (intro+första versen) https://delafil.com/key=61bf1b0eadbdc79d4f13b1ab1dd65b93 Redigerat 6 februari 2010 av alex30free
CHAE Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 (redigerat) Kopia och kopia vet jag inte om jag är men kul sound har du iaf 😆 Får man give it a try? 😕 /CHAE Redigerat 7 februari 2010 av CHAE
alex30free (oregistrerad) Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 (redigerat) absolut lägg denna första vers! Det behöver inte vara exakt som Mr Armstrong! provar gärna med olika "I see trees of green, red roses too I see them bloom for me and you And I think to myself what a wonderful world." Kopia och kopia vet jag inte om jag är men kul sound har du iaf 😆Får man give it a try? 😕 /CHAE Redigerat 7 februari 2010 av alex30free
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.