squeze Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 tjena, Anton heter jag och har proddat musik i fl i ett år ungefär 😉 jag kom på då att jag skulle kalla mig för Cj Squeze, fast tycker det är lite smått larvigt nu.. någon som har förslag? funkar med allt från Basshunter till namn som Rob Mayth, tack på förhand! 😄
Pesek Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Halloj. Det där med artistnamn är ingen lätt grej faktiskt. Beroende på vad man heter så tilltalar man ofta olika grupper lyssnare. Cj Squeze låter mer som en apelsinpress än artist 😄 Det skulle vara intressant att få lite mer info gällande vad du sysslar med för musik för att kunna lobba lite namn. Anton heter du iaf och börja leka med det namnet. Detta lär funka ---> Antone 😉 Varsågod
Fertan Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Halloj. Det där med artistnamn är ingen lätt grej faktiskt. Beroende på vad man heter så tilltalar man ofta olika grupper lyssnare. Cj Squeze låter mer som en apelsinpress än artist 🙂 Det skulle vara intressant att få lite mer info gällande vad du sysslar med för musik för att kunna lobba lite namn. Anton heter du iaf och börja leka med det namnet. Detta lär funka ---> Antone 😉 Varsågod Antares? 😄
squeze Postat 6 februari 2010 Trådstartare Postat 6 februari 2010 Adda Antoon93@hotmail.com är ni snälla 😕
Pesek Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Antares? 😕 haha ne fick det inte därifrån. Men om vi ska leka med snarlika saker kan vi säga Antontune =P
base10 Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 The 7th Element. Refererar till mitt sammarbets projekt 7 elements, som tyvärr var upptaget det med 😉
Hellpig Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Ant On Ant He he... Förfining när den är som bäst: Ant On Ant Off Eller kanske inte det, nä.
Fertan Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 haha ne fick det inte därifrån. Men om vi ska leka med snarlika saker kan vi säga Antontune =P Bombtrack EZ Anton (double pun, 10 poäng till mig) Antelope Hoh!
laxlaxlax Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 jag kom på då att jag skulle kalla mig för Cj Squeze Förresten är det nån ny grej att man säger Cj istället för Dj? Eller skrev du fel?
squeze Postat 8 februari 2010 Trådstartare Postat 8 februari 2010 Förresten är det nån ny grej att man säger Cj istället för Dj? Eller skrev du fel? många skriver Dj fast dom inte är det ... jag gör min musik vid datorn, computer'' det är jag inte ensam om ;P
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 (redigerat) Tango-Frasse tycker jag är käckt faktiskt! Annars... Basjägaren (ist för Basshunter som redan finns väl?!) Rånarkompis (ist för Rob Mayth, smart va?!) Bengt-Berit Computer-Nisses eskapader . . . lugnt 😉 Redigerat 8 februari 2010 av debatt
laxlaxlax Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Slakthus 5 Kort men kraftfullt! 😛 Kurt vonnegut är en källa till titlar, band- och skivnamn. Har gjort en hel skiva på Welcome to the monkey house.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.