dynamik Postat 3 februari 2010 Dela Postat 3 februari 2010 Kolla in denna! Konstig musik - blandning av electronica, noise, nutida konstmusik och jazz. Kul! http://www.cdbaby.com/cd/kjetilmyklebust http://www.sonoloco.com/rev/contemporary/myklebust.html http://www.c-y.se/CDdetail.php Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 3 februari 2010 Dela Postat 3 februari 2010 Lagom kul, det var inte mycket musik på de två låtarna jag försökte lyssna på... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dynamik Postat 3 februari 2010 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2010 Well... musik o musik... Lyssna särskilt på Trubba och "I heard behind me a loud voice". Tycker jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 3 februari 2010 Dela Postat 3 februari 2010 Det var något av det konstigaste jag hört 🙂. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 3 februari 2010 Dela Postat 3 februari 2010 Jaha.. Och? Upplever inget alls som tillför ett studioforum något.. Varken musikaliskt eller ljudtekniskt.. Här en film om galningen också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 3 februari 2010 Dela Postat 3 februari 2010 Värdelöst, jag tittade i 13 sekunder på youtube, det räckte. Men är det inte så att en popredaktion på TV skulle tycka det här var mycket viktigare att visa än ett vanligt svinbra, svuntajt rockband med nya bra låtar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 Inget konstigt alls, rättare sagt, merparten av mina vänner lyssnar på just sånt här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 Inget konstigt alls, rättare sagt, merparten av mina vänner lyssnar på just sånt här. Nej, värdelöst som jag skrev var fel ord. Han gör ju det han gillar och många andra gillar det ju också. Men jag fastnade inte riktigt för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 Nej, värdelöst som jag skrev var fel ord. Han gör ju det han gillar och många andra gillar det ju också. Men jag fastnade inte riktigt för det. Inte jag heller. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 (redigerat) Det HÄR kändes ju...oerhört... erhm...märkligt får jag väl säga 😎 Och ingenting som jag direkt fastnade för. För galet helt enkelt. Men grabben är säkert helnöjd med det han pysslar med. Good for him. /CHAE Redigerat 7 februari 2010 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.