tordA Postat 11 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2005 @D Vibe: till våran hemsida som handlar om musik, konst, kläddesign och de och sånt.... @Hackis: duger den eller vill du göra en egen alkologisk utflykt ( 😄 ) ? @MusicGene 😆 självklart ! @osiris: Ohja, vill du ha med tutt-ätande ormen / annan bild, band/artistnamn, länkar till vardådå, och de och sånt.... @®offe: jag förstod att du kört fast i batteridrivna Äggonomiska pedalbordet, yla till om jag skall tamed bilden (men högt som f@n, jag hör illa) om jag glömt nått så yla bara... om jag får citera mig själv...(tack) 😄 var tog Hackis vägen *kliar hårbotten* 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 var tog Hackis vägen *kliar hårbotten* 😕 Här. Här är jag. Nyrakad o fin. Kör du den så länge... den är kul! 🙂 Men jag slipar kanske till grafiken senare, den ser lite "tuggad" ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 var tog Hackis vägen *kliar hårbotten* 😕 Här. Här är jag. Nyrakad o fin. Kör du den så länge... den är kul! 🙂 Men jag slipar kanske till grafiken senare, den ser lite "tuggad" ut... Äh... nittiosekundersgrej: får duga så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 Fixat, Tack Hacke 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 20 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 20 januari 2005 några till ☺️ NÅGON MER ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 den jävligaste bannern man kan göra är ju en som är 2000 pixlar bred och några pixlar hög så varenda sida på forumet blir "felformaterad" så man måste scrolla för att läsa. MUOHAHAHAHA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 den jävligaste bannern man kan göra är ju en som är 2000 pixlar bred och några pixlar hög så varenda sida på forumet blir "felformaterad" så man måste scrolla för att läsa. MUOHAHAHAHA! Sannolikt får du påhälsning av admin då. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2005 rullande demo, banner glutt Toppen 🙂 MusicGene, du har PM 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 jag vill med ha en....men jag vet knappast hur man ska göra en... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 rullande demo, banner gluttToppen Vad tror du om att halvera time-out från 20 sek till 10 sek? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2005 OHYgligt svårt skall jag länka till din IC sida? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2005 Vad tror du om att halvera time-out från 20 sek till 10 sek? yepp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 OHYgligt svårt skall jag länka till din IC sida? ohooo hur gjorde du det där?cooolt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2005 ska du ha någon underskrift, typ: Electro ElectroSound ElectroNisk eller nåt... har du kvar din Interconnected sida?? btw: *wink* 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 ska du ha någon underskrift, typ:Electro ElectroSound ElectroNisk eller nåt... har du kvar din Interconnected sida?? btw: *wink* 🙂 jaa länkka till den....har kvar den i alla fall 😄*ler*...*vinkkar tebax* vill du ha länken eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Vad tror du om att halvera time-out från 20 sek till 10 sek? yepp Bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2005 jag hittar 🙂😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 jag hittar 🙂😄😆 bra bra om det var till mej duh sa iof ;P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 Jag vill också ha min banners, men det kan vi snacka om på fredag, Ska ta av mig luvan å skaffa banners, yepp, extreme makeover over here. Se'ya ® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Jag vill också ha min banners, men det kan vi snacka om på fredag, Ska ta av mig luvan å skaffa banners, yepp, extreme makeover over here.Se'ya ® Hehe.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 (redigerat) vad är det för specar på bannersarna? Vilka storlekar är "bäst"? Verkar som 300x80 är nån slags default. Redigerat 23 januari 2005 av MusicGene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Vad ska man göra för att få sig en banner? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 du ritar en och lägger in den som signatur (pss som om du trycker på IMG-knappen när du skriver ett inlägg här). inte svårare än så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Ooooh yeah, när jag blivit världsberömd ska jag låta göra några miljoner av de glasögonen och dela ut till mina fans 😲 ! ! /® ps håll inte andan i väntan på ditt ex 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 23 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 23 januari 2005 vad är det för specar på bannersarna? Vilka storlekar är "bäst"?Verkar som 300x80 är nån slags default. nä, 300x80px är det jag har reserverat utrymme för på våran site. 468x60px är internetstandard. fräsiga brillor 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.