tordA Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 7 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 7 januari 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 Shit, måste skaffa mig en banners! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 Du har fortfarande fel banner 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 8 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 8 januari 2005 (redigerat) Kenny, blir det här bra ???? (det är inte läsbart 😛 ) ®offe, blir det här bra ???? har du hågon hemsida?? Redigerat 8 januari 2005 av Rockfart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 Hmmm Kan du skriva bara Aeonic med vit text under bannern kanske? Eller nåt? Hmm. Knepigt detta =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 8 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 8 januari 2005 Den taggiga loggan tycker jag är bäst 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Nämen... vänta nu här... det här påminner mig om ett mail jag fick från dig Rockis, och som jag nog aldrig svarade på... 😉 ..... Jo! Den här fanns i ditt mail, hehe.... tack för den! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Ursäkta om jag frågar, men jag hänger inte riktigt med på vad detta är för något? Ska man göra en banner och skicka till dig, men vad händer sen då? /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 men vad händer sen då? Alla dör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 men vad händer sen då? Alla dör. Tro inte honom, D Vibe. Det beror vilka knappar man trycker på. Vissa överlever faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 men vad händer sen då? Alla dör. Tro inte honom, D Vibe. Det beror vilka knappar man trycker på. Vissa överlever faktiskt. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 😕 Kan inte nån göra en banner åt mig? 😱😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Jag har också gjort en banner! *viftar med armarna, fjollar mig och försöker få kompisar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Ha ha ha Tack Rockis! Började så smått fundera på var du höll hus! Helcoolt. Nu ska jag bara mickla in den i internettet, vilket inte alltid är det lätTASTE. FaN HAR ETT NYTT TOKJÄVLA TANGENTbord me snea knaqppar som lutar åt alla jävla håll! Men det har inga sladdar vilket är ett plus. Japp, det var lite extramaterial till intresseklubben! Mr Banner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Jag har också gjort en banner! *viftar med armarna, fjollar mig och försöker få kompisar* 😉 Du blir f-n bara roligare och roligare för varje dag...! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Nu ska jag bara mickla in den i internettet, vilket inte alltid är det lätTASTE. FaN HAR ETT NYTT TOKJÄVLA TANGENTbord me snea knaqppar som lutar åt alla jävla håll! Men det har inga sladdar vilket är ett plus. Japp, det var lite extramaterial till intresseklubben!Mr Banner Hehe, har du skaffat ett sånt där äääärgonomiskt tangentbord som tanterna på Försäkrningskassan använder? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Nu ska jag bara mickla in den i internettet, vilket inte alltid är det lätTASTE. FaN HAR ETT NYTT TOKJÄVLA TANGENTbord me snea knaqppar som lutar åt alla jävla håll! Men det har inga sladdar vilket är ett plus. Japp, det var lite extramaterial till intresseklubben!Mr Banner Hehe, har du skaffat ett sånt där äääärgonomiskt tangentbord som tanterna på Försäkrningskassan använder? 😉 Ett sånt vill jag ha, eftersom jag är en sån liten duktig pojke som använder sig av "asdf jklö"-metoden 🙂. De är så attans dyra bara... /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 10 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2005 @D Vibe: till våran hemsida som handlar om musik, konst, kläddesign och de och sånt.... @Hackis: duger den eller vill du göra en egen alkologisk utflykt ( 😉 ) ? @MusicGene 🙂 självklart ! @osiris: Ohja, vill du ha med tutt-ätande ormen / annan bild, band/artistnamn, länkar till vardådå, och de och sånt.... @®offe: jag förstod att du kört fast i batteridrivna Äggonomiska pedalbordet, yla till om jag skall tamed bilden (men högt som f@n, jag hör illa) om jag glömt nått så yla bara... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 @osiris: Ohja, vill du ha med tutt-ätande ormen / annan bild, band/artistnamn, länkar till vardådå, och de och sånt.... tutt-ätande orm? 🙂 det är en arm som taffsar på kvinnans bröst... och den är överstruken...för så får man ju inte göra på jobbet 🙂 Mitt band heter Six Foot Hero, gör nåt av det 😉 /Tutt-ätande ormen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Snygga! Här är min: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 @osiris: Ohja, vill du ha med tutt-ätande ormen / annan bild, band/artistnamn, länkar till vardådå, och de och sånt.... tutt-ätande orm? 😄 det är en arm som taffsar på kvinnans bröst... och den är överstruken...för så får man ju inte göra på jobbet 😄 Mitt band heter Six Foot Hero, gör nåt av det 😄 /Tutt-ätande ormen 😉 Six FEET heter det väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 @osiris: Ohja, vill du ha med tutt-ätande ormen / annan bild, band/artistnamn, länkar till vardådå, och de och sånt.... tutt-ätande orm? 😄 det är en arm som taffsar på kvinnans bröst... och den är överstruken...för så får man ju inte göra på jobbet 😄 Mitt band heter Six Foot Hero, gör nåt av det 😄 /Tutt-ätande ormen 😉 Six FEET heter det väl? Nej, det heter Six Foot Hero. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Nu ska jag bara mickla in den i internettet, vilket inte alltid är det lätTASTE. FaN HAR ETT NYTT TOKJÄVLA TANGENTbord me snea knaqppar som lutar åt alla jävla håll! Men det har inga sladdar vilket är ett plus. Japp, det var lite extramaterial till intresseklubben!Mr Banner Hehe, har du skaffat ett sånt där äääärgonomiskt tangentbord som tanterna på Försäkrningskassan använder? 🙂 Ett sånt vill jag ha, eftersom jag är en sån liten duktig pojke som använder sig av "asdf jklö"-metoden 😉. De är så attans dyra bara... /Daniel Jo, försöker också att snitsa till med asdf, men det tar tid att knacka in sig på ett nytt tangentbord. Det blir dock bättre och bättre. Se själv, allt det här skriver jag utan att titta ! 😄 Det trådlösa bordet ja: 285:- på PCbutiken i Kistagallerian. Hör och häpna: Då ingick optisk trådlös mus, och tre set med uppladdningsbara batterier där man laddar i sändaren/mottagaren som ligger på skrivbordet. Såg samma set på Clas Olsson för nästan 700:- 🙂 /hälsar försäkringskassetanten 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 11 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2005 (redigerat) Banners, så långt... @Robban: yla om jag skall ändra något... 🙂 Redigerat 11 januari 2005 av Rockfart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Jävlar va ball! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 11 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2005 (redigerat) jag norpade bilden från eran Jamma.nu sida 🙂 från Jamma.nu Rockfart (tord A., 2005år) nog för att jag är gammal, men... Redigerat 11 januari 2005 av Rockfart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Sist jag kollade var du bara 1998 år... nåt måste ha hänt... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 11 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2005 det var nog länge sedan du kollade 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 @®offe: jag förstod att du kört fast i batteridrivna Äggonomiska pedalbordet, yla till om jag skall tamed bilden (men högt som f@n, jag hör illa) om jag glömt nått så yla bara... Yyyl! Ta med bilden vart då? (visst e ja korkad men dödligt snygg oxå 😆 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.