Brynolf Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Häjhäj! Köpte just ESI Juli@. Installationen gick kalasfint och allt är frid och fröjd. Ett och annat litet frågetecken har dock dykt upp... till exempel spelar det ingen roll vilket av mina ljudkort jag väljer ska spela upp ljud i kontrollpanelen; det är alltid Juli@ som lirar (ja, jag har fortfarande kvar Live-kortet i burken med drivrutiner och allt. Har inte luskat ut hur jag blir av med skiten än. Jag har även inte gjort något åt mitt inbyggda ljudkort. Juli@ verkar trivas ändå...). Vad kan detta bero på? Jag har kopplat från Ut på både Live och Juli@ till en mixer, men oavsett vad jag gör, kommer inget ljud ur SB:n. Detta gör ju ingenting, men det är lite ologiskt tycker jag allt.
dbd Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 till exempel spelar det ingen roll vilket av mina ljudkort jag väljer ska spela upp ljud i kontrollpanelen; det är alltid Juli@ som lirar Nu kan du dö lycklig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.