Bazz Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 (redigerat) Tjenare! Är absout inget pro! Men håller på och försöker utveckla mitt mixande 😉 Skulle vara skitkul att mixa nåt som man inte har lyssnat sönder sig på under den egna inspelningen! Hör av dig om du har nåt som kan vara intressant.. gärna pop/rock någonstans.. men allt är ju kul =) Kör själv i Cubase så projektmappen skulle väl vara smidigast? Redigerat 29 januari 2010 av Bazz
bengt__s Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 (redigerat) Tjenare!Är absout inget pro! Men håller på och försöker utveckla mitt mixande 😏 Skulle vara skitkul att mixa nåt som man inte har lyssnat sönder sig på under den egna inspelningen! Hör av dig om du har nåt som kan vara intressant.. gärna pop/rock någonstans.. men allt är ju kul =) Kör själv i Cubase så projektmappen skulle väl vara smidigast? Hallå Jag gör eget material på svenska, kolla in www.bengtsjoberg.se jag är främst låtskrivare/gitarrist/sångare men har blivit "tvungen" att börja med Cubase och dator för att kunna få ut mina ideér så jag är inte så inspelningstekniskt intresserad egentligen och skulle vilja släppa ifrån mig låtarna ibland för att få in fräsha öron i processen, om du gillar det jag gör kan jag skicka något till dig, jag kör med Cubase Essentials 4, EZ drummer osv.... :-) /Bengt Redigerat 1 februari 2010 av bengt__s
jmysss Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Jag gillar det där Bengt! Speciellt den som legat på toppen 😛 Grymt
Bazz Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 HallåJag gör eget material på svenska, kolla in www.bengtsjoberg.se jag är främst låtskrivare/gitarrist/sångare men har blivit "tvungen" att börja med Cubase och dator för att kunna få ut mina ideér så jag är inte så inspelningstekniskt intresserad egentligen och skulle vilja släppa ifrån mig låtarna ibland för att få in fräsha öron i processen, om du gillar det jag gör kan jag skicka något till dig, jag kör med Cubase Essentials 4, EZ drummer osv.... :-) /Bengt Tjenare! Ledsen för att det tagit tid med svaret här =) Dotter nr två kom vid nyår och nu är det kolik i huset! 😏 Vilket fall.. kanon musik detta! Skulle gärna ge mig på detta. Vi kör detta på pm 🙂
laxlaxlax Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Tjena! Delar också gärna med mig material för att se vad som händer! Kul att det finns folk som vill göra grejjer bara för att leka och lära sig. Torkar en tår varje gång en kompis blir anställd på en studio. Lekfullheten verkar försvinna iochmed det. 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.