Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur blir man av med "My Search bar"? Den bara läcker in skit i datorn! Det är min nya studiodator som är inte en månad gammal, och jag vill inte tvingas formatera denna redan.

Annons
Postat

Vet ej, men jag vet att det inte skall vara där och jag vet att jag vill att det skall bort.

Postat

Har du MSN Plus installerat?

Hade samma problem själv förut. Adaware hittade inte felet utan man va tvungen att avinstallera MSN Plus och då försvann det direkt 😎

Postat (redigerat)

Har du kollat i kontrollpanelen - lägg till/ta bort program om du kan avinstallera eländet? Jag tänkte inte på det när någon på jobbet hade lyckats hitta Hotbar - och det gjorde att den återkom varje gång man hade försökt ta bort skrotet med AdAware. Till slut kollade jag i kontrollpanelen och avinstallerade där... 😎

Annars går det ju också att leta i registret efter den och plocka bort alla referenser dit - men det kan vara lite riskabelt att rota i registret om man inte har full koll... 🙂

Redigerat av Claes
Postat

Nej, "Lägg-till-ta-bort.." var ju det första stället jag kollade på.

Men det var den senaste versionen MSN Plus som hade skrotet med sig. Jag har klarat mig jättebra på förra versionen nämligen.

Så, tack så mycket. Problem: Löst.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.