Hemluth Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Hur blir man av med "My Search bar"? Den bara läcker in skit i datorn! Det är min nya studiodator som är inte en månad gammal, och jag vill inte tvingas formatera denna redan.
Tokas Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Använd Spybot och Ad-aware. Då kommer datorn må betyligt bättre. 😎
Hemluth Postat 7 januari 2005 Trådstartare Postat 7 januari 2005 Vet ej, men jag vet att det inte skall vara där och jag vet att jag vill att det skall bort.
lavrell Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Har du MSN Plus installerat? Hade samma problem själv förut. Adaware hittade inte felet utan man va tvungen att avinstallera MSN Plus och då försvann det direkt 😎
Tokas Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Följ detta: http://www.pchell.com/support/mywebsearch.shtml Det ska nog få väck skiten. 😎
Hemluth Postat 7 januari 2005 Trådstartare Postat 7 januari 2005 Följ detta:http://www.pchell.com/support/mywebsearch.shtml Det ska nog få väck skiten. 😎 Det är inte DEN "My search bar". Det är en annan av 100 000. Så MSN Plus är boven? Det hade jag aldrig anat. Kazaa visste man ju dock..
Claes Holmerup Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 (redigerat) Har du kollat i kontrollpanelen - lägg till/ta bort program om du kan avinstallera eländet? Jag tänkte inte på det när någon på jobbet hade lyckats hitta Hotbar - och det gjorde att den återkom varje gång man hade försökt ta bort skrotet med AdAware. Till slut kollade jag i kontrollpanelen och avinstallerade där... 😎 Annars går det ju också att leta i registret efter den och plocka bort alla referenser dit - men det kan vara lite riskabelt att rota i registret om man inte har full koll... 🙂 Redigerat 7 januari 2005 av Claes
Hemluth Postat 7 januari 2005 Trådstartare Postat 7 januari 2005 Nej, "Lägg-till-ta-bort.." var ju det första stället jag kollade på. Men det var den senaste versionen MSN Plus som hade skrotet med sig. Jag har klarat mig jättebra på förra versionen nämligen. Så, tack så mycket. Problem: Löst.
Disobedient Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Klipp av kabeln som går mellan datorn och modemet:)
Hemluth Postat 7 januari 2005 Trådstartare Postat 7 januari 2005 Är du galen. Den kostade 39:- på CO! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.