Myrli Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Hej vad ska man ha för ljud kort till en bärbardator om man vill göra musik? Skulle behöva ett med midi port in. Men jag vet inte vad som är bra. //Anders
VacUm Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Gjorde nyligen en inspelning med ett Digi002 och en powerbook. Funkade kalas.
Gustav & co Postat 18 januari 2005 Postat 18 januari 2005 M-boxen är ju billig, vill man lägga lite mer "deg" så kommer (eller har redan kommit) MOTU Traveler med en trevlig makapär! fast motu+win32=dissharmoni
Elton Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 om du vill ha billigt så kankse ett M-audio Audiophile USB skulle kunna vara något?
Vallhagen Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 Jag har ett sånt Audiophile USB. Har ju inte mycket att jämföra med, men det funkar bra. WDM-drivrutinerna får jag dock inte igång (men det gör ju inte så mycket efterssom ASIO funkar). Var det nån som fick bra koll på Behringers B-control annars? /Bengan
Esa Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 Gjorde nyligen en inspelning med ett Digi002 och en powerbook. Funkade kalas. 😆😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.