jimijimi Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Jag skall köpa en hemmastudio snart och har en viss begränsning av pengar. Har ni några tips om bra, men lite billigare utrustning? Det jag behöver är: *en dator, helst bärbar *mikrofon/er *monitorer *externt ljudkort *mixer *midi-klaviatur Har ni tips på annat jag kan behöva, så skriv gärna det. Tack
Miggelu Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 (redigerat) Kolla thomann.de! 😛 Redigerat 26 januari 2010 av Miggelu
Gäst Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 (redigerat) Lite bättre beskrivning tack... Vad ska du spela in, hur, budget, mac/pc, mål? Redigerat 26 januari 2010 av Gäst
jimijimi Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 Lite bättre beskrivning tack... Vad ska du spela in, hur, budget, mac/pc, mål? Electronisk pop till akustiskt bara. Tänk dig att jag är sing and songwriter för att sedan vilja tillägga trumloopar och electroinslag inspelat via midi. Är mer inne på Mac faktiskt.. Målet är bara att kunna göra demos på en något bättre nivå
Gilbert Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Har du sökt i forumet? Börja med att göra det, finns hundratals trådar om detta.
jimijimi Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 Har du sökt i forumet? Börja med att göra det, finns hundratals trådar om detta. Nu har jag redan startat denna tråd och det blir mer specifikt. Jag vet annars redan att det finns trådar om detta.. Men länka gärna till de trådar som passar tack:)
Gilbert Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Nu har jag redan startat denna tråd och det blir mer specifikt. Jag vet annars redan att det finns trådar om detta.. Men länka gärna till de trådar som passar tack:) Visst: http://www.google.se/search?hl=sv&q=k%...mp;aq=f&oq=
MattiasA Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 dra några prylar som du tittat lite på så kommer halva forumet snart att komma in på denna tråd och ge 1000-tals tips. Det finns inget som lockar fram studiorävarna så bra som en hetsig pryldiskussion
Gilbert Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 dra några prylar som du tittat lite på så kommer halva forumet snart att komma in på denna tråd och ge 1000-tals tips. Det finns inget som lockar fram studiorävarna så bra som en hetsig pryldiskussion Tror att "veteranerna" inte orkar göra samma inlägg för 20:e gången. Tror snarare att det är de nyare medlämmarna som kommer att hetsa upp sig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.