aROCKER Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Nej det är inget ljud på dom än, det ska vi ju ännu fixa. Eller missförstår jag dig? Sorry...jag hade ju en reaktionär känsla! Vi ska ju naturligtvis dit med ljudet..men CUBASE skrek till när jag tog in filen ...bytte till den andra (vill ju inte avslöja) och då gick det att få upp bilden. Måste få göra en avbön...jävlar vad kul detta är..visste jag ju lite men samtidigt så är jag så mycket inne i konstformen musik. Sedan tror jag att min och många andras känsla/skräck är att det ska "skita" sig tekniskt. Men detta var awesome...jag börjar nu...hinner jag tro!?
aROCKER Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Ljudsamplingar...vet att det finns en tråd blablb....DRICKER...har inte tid SKJUT, heheheh!
therocker Postat 23 februari 2010 Trådstartare Postat 23 februari 2010 Sorry...jag hade ju en reaktionär känsla!Vi ska ju naturligtvis dit med ljudet..men CUBASE skrek till när jag tog in filen ...bytte till den andra (vill ju inte avslöja) och då gick det att få upp bilden. Måste få göra en avbön...jävlar vad kul detta är..visste jag ju lite men samtidigt så är jag så mycket inne i konstformen musik. Sedan tror jag att min och många andras känsla/skräck är att det ska "skita" sig tekniskt. Men detta var awesome...jag börjar nu...hinner jag tro!? Hmm, är det dom där jä**a codecsen som saknas tro? Håller med om att det kan vara lite avskräckande tema, det kan vara nog så krångligt att hantera ljud i datorn, nu är det en film med.... 😕
therocker Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Tänkte bara påminna om att era bidrag ska vara inlämnade senast söndagen den 14:mars. Jobbajobbajobba!!!
therocker Postat 6 mars 2010 Trådstartare Postat 6 mars 2010 Typ inget, men det är ju ännu några dagar kvar 😆
hellfog Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Kanske starta en poll och se hur många som kommer att lämna in ett bidrag.
therocker Postat 7 mars 2010 Trådstartare Postat 7 mars 2010 Kanske starta en poll och se hur många som kommer att lämna in ett bidrag. Tja, nåt lär väl dimpa ner men vi kan väl inte vänta oss lika många som under en vanlig tävling. Två bidrag vet jag säkert, (nja nästan säkert 🙂 ) och du hellfog lämnar väl in ett 🙂 ? Sen får vi hoppas på några till!!
Carl Cadello Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Jo jag har ett färdigt men vill att flabb ska spela lite på elguran (mina gitarrmelodier är lite "syntetiska") men han har mycket nu: festa, baka bröd inte åka Wasan osv. Men det finns ett färdigt bidrag från mig.
hellfog Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Tja, nåt lär väl dimpa ner men vi kan väl inte vänta oss lika många som under en vanlig tävling. Två bidrag vet jag säkert, (nja nästan säkert 🥰 ) och du hellfog lämnar väl in ett 😄 ? Sen får vi hoppas på några till!! Jo mitt är snart klart.
therocker Postat 7 mars 2010 Trådstartare Postat 7 mars 2010 Jo mitt är snart klart. Och mitt..... se där, då har vi redan tre 😠
fender__ Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Och mitt..... se där, då har vi redan tre 🙂 Me too 😉
therocker Postat 10 mars 2010 Trådstartare Postat 10 mars 2010 Kanon! Snart bara 3 dagar kvar till bidragen ska vara inlämnade så ni som inte börjat än får lägga på ett kol!! 😄
therocker Postat 12 mars 2010 Trådstartare Postat 12 mars 2010 Skjuter fram deadlinen till måndag den 15:e mars kl 08:00. Jobbar söndagkväll så jag hinner ändå inte sammanställa bidragen på söndagen 😉
therocker Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Så då var bidragen insamlade. 4 st:) Jag har bekräftat alla inkomna bidrag med ett svarsmail, så om någon skickat men inte fått nåt i retur får ni kolla adressen och skicka igen, helst så fort som möjligt. Slänger upp en röstningstråd under dagen (hoppas jag)
flabb Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Så då var bidragen insamlade. 4 st:) Jag har bekräftat alla inkomna bidrag med ett svarsmail, så om någon skickat men inte fått nåt i retur får ni kolla adressen och skicka igen, helst så fort som möjligt. Slänger upp en röstningstråd under dagen (hoppas jag) den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge 😛
therocker Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge 🙂 Det har du rätt i 😉 Men det kommer......... 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.