Jump to content
Annons

Hjälp med inköp av mixer till 1210:or


Prolog

Recommended Posts

Hej!

Jag har tänkt köpa två Technics 1210:or för att börja mixa lite vinyl. Därför letar jag nu efter en lämplig mixer i en prisklass under 2000kr ungefär. Jag har sökt runt lite på Internet och har tittat på Numark M2, vilken jag tycker verkar uppfylla mina behov. Är det någon som har erfarenhet av den? Åsikter? Annat jag bör tänka på vid mitt första mixerinköp? Eller tips på någon annan bra mixer som inte är allt för dyr? All hjälp är välkommen! Jag har främst tänkt mixa skön gammal funk, hip-hop, disco, soul och lite blandat house och sådant.

Tack!

Redigerat av Prolog
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Är det verkligen ingen här inne som vill snacka mixer? Ingen som har något bra tips på en prisvärd nybörjarmixer som går att scratcha med? Är Emusic.se en pålitlig och bra sida att köpa den ifrån?

Redigerat av Prolog
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med mixerköpet 😕 MEN jag kan säga att emusic har funkat för mig hittills. Inget strul och bra leveranstid.

Sedan finns ju alltid tüsken och det fungerar minst lika bra (de 4 gångerna jag har köpt någonting av dem. Inga stora grejer men orderhantering + allt annat har funkat kalas.)

Simma lugnt!

/CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för era svar!

Jag tittade på Thomann också, men priset där är några hundralappar högre än på Emusic, så det är bättre att beställa inom Sverige. Problemet nu är att skivspelarköpet inte kunde bli av, så nu är jag på jakt efter begagnade vinylspelare igen..! 🙂 Så om någon i Stockholmstrakten vill sälja sin(a) Technics 1200/10(or) så är jag intresserad!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Tack för era svar!

Jag tittade på Thomann också, men priset där är några hundralappar högre än på Emusic, så det är bättre att beställa inom Sverige. Problemet nu är att skivspelarköpet inte kunde bli av, så nu är jag på jakt efter begagnade vinylspelare igen..! 🙂 Så om någon i Stockholmstrakten vill sälja sin(a) Technics 1200/10(or) så är jag intresserad!

pssst...

https://www.studio.se/index.php?showtopic=83751

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...