Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

...kanske är musik inte mänsklig rättighet eller handelsvara utan en "ta bort" grej?

(Ursäkt om grammatik).

Redigerat av synthjx
Annons
Postat
Hur många har haft kontakt med dessa människor vem frågar personlig låt?

Konstigt är att höra från en sida "musik är handelsvara", fast har jag träffat bara människor vem säger att musik

är mänsklig rättighet. MEN konstigaste logik är djup inuti -- snart dessa människor började fråga PERSONLIG LÅT till

sig själva. Alla tänkte så och vill få låt som är speciellt till dem själva.

"varför? " -- "jag vet inte, men jag vill" är svaret alltid.

Konstigaste är att ingen av dessa tänker att vad JAG får nytta av detta.

Tänkte att jag ska syssla med musik som privatsak bara. Det blir bara till mig.

Jag hade hört "om du sysslar med musik för dig själv och håller för dig själv bara som personlig sak, är det självisk".

Hurså?!

Om jag håller händer borta från musik och sysslar inte, alla är nöjda och vet att kan inget få, INGEN frågar att "hur kan

vi hjälpa dig?" Istället hör jag bara "har du gjort något? Nej? Ahah, ok".

Dessa konstiga saker så.

Har tänkt mera och mera att så musik är inte att mänsklig rättighet eller handelsvara utan "ta bort" vara kanske.

(Ursäkt om grammatik).

Det är väl upp till var o en. Vill du inte låta någon lyssna på din musik så gör inte det, enkelt som så.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.