Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

God kvÀll allihopa, jag har ett problem....

Installations-CDn till mitt Juli@ Ă€r borta efter att jag flyttat kortet till en annan dator. Hur gör jag dĂ„? 🙂

(Är förövrigt TOTAL nybörjare nĂ€r det kommer till inspelning.)

Annons
Postat
HÀmta senaste drivrutin pÄ tillverkarens hemsida.

Tack för det snabba svaret!

Jag hÀmtade drivrutiner pÄ hemsidan men var sÀtter jag filerna och hur fÄr jag kortet installerat med dem?

Postat

Packa upp zip-filen till vilken mapp du vill. Högerklicka Jula.Inf och vÀlj Installera. Nu kopieras drivrutinen till rÀtt plats.

Postat
Packa upp zip-filen till vilken mapp du vill. Högerklicka Jula.Inf och vÀlj Installera. Nu kopieras drivrutinen till rÀtt plats.

Filerna hamnade i en mapp som heter win32 pÄ Program. Utöver det sÄ hÀnder ingenting.

Har XP förövrigt, om det sÀger nÄgot

Postat
Filerna hamnade i en mapp som heter win32 pÄ Program. Utöver det sÄ hÀnder ingenting.

Har XP förövrigt, om det sÀger nÄgot

Starta om XP.

Hoppas att det löser sig.

/CHAE

Postat

Om det inte följer med nÄgon "how-to" fil med drivrutinsfilerna sÄ finns det (förmodligen) nÄgon handbok pÄ deras webbplats dÀr installationsrutinen förklaras utförligare.

Postat (redigerat)

Hahahah, det löste sig trots allt! 😄

Jag hittade CD-skivan. Hade gÄtt igenom husets alla platser med skivor tvÄ gÄnger om tidigare, men nu hittade jag skivan. Anledningen till att jag inte hittade den tidigare mÄste nog vara att det inte stÄr "Juli@" pÄ den utan bara "ESI" lite diskret lÀngst ner pÄ den. MÄste ha misstagit den för EA.

Men nu Àr allt klappat och klart och jag kan komma igÄng! Tack för hjÀlpen!

Jag har tvĂ„ studiemonitorer, ett MiDi-keyboard. en VTB1a, massa sladdar, nĂ„gra instrument och en mikrofon helt redo som bara har legat hĂ€r sen... Ja, kolla mitt regdatum! 😎

Redigerat av Gurbinson
Postat
Jag har tvĂ„ studiemonitorer, ett MiDi-keyboard. en VTB1a, massa sladdar, nĂ„gra instrument och en mikrofon helt redo som bara har legat hĂ€r sen... Ja, kolla mitt regdatum! đŸ„°

BĂ€ttre sent Ă€n aldrig 😆 . Ibland behöver saker mogna, sĂ€rskilt mikrofoner. 😠

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.