Gurbinson Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 God kväll allihopa, jag har ett problem.... Installations-CDn till mitt Juli@ är borta efter att jag flyttat kortet till en annan dator. Hur gör jag då? 🙂 (Är förövrigt TOTAL nybörjare när det kommer till inspelning.)
Gilbert Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Hämta senaste drivrutin på tillverkarens hemsida.
Gurbinson Postat 23 januari 2010 Trådstartare Postat 23 januari 2010 Hämta senaste drivrutin på tillverkarens hemsida. Tack för det snabba svaret! Jag hämtade drivrutiner på hemsidan men var sätter jag filerna och hur får jag kortet installerat med dem?
Linus Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Packa upp zip-filen till vilken mapp du vill. Högerklicka Jula.Inf och välj Installera. Nu kopieras drivrutinen till rätt plats.
Gurbinson Postat 23 januari 2010 Trådstartare Postat 23 januari 2010 Packa upp zip-filen till vilken mapp du vill. Högerklicka Jula.Inf och välj Installera. Nu kopieras drivrutinen till rätt plats. Filerna hamnade i en mapp som heter win32 på Program. Utöver det så händer ingenting. Har XP förövrigt, om det säger något
CHAE Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Filerna hamnade i en mapp som heter win32 på Program. Utöver det så händer ingenting. Har XP förövrigt, om det säger något Starta om XP. Hoppas att det löser sig. /CHAE
Distadgurka Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Bör bara vara plugnplay när du installerat drivisarna!
Hellpig Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Om det inte följer med någon "how-to" fil med drivrutinsfilerna så finns det (förmodligen) någon handbok på deras webbplats där installationsrutinen förklaras utförligare.
Gurbinson Postat 23 januari 2010 Trådstartare Postat 23 januari 2010 (redigerat) Hahahah, det löste sig trots allt! 😄 Jag hittade CD-skivan. Hade gått igenom husets alla platser med skivor två gånger om tidigare, men nu hittade jag skivan. Anledningen till att jag inte hittade den tidigare måste nog vara att det inte står "Juli@" på den utan bara "ESI" lite diskret längst ner på den. Måste ha misstagit den för EA. Men nu är allt klappat och klart och jag kan komma igång! Tack för hjälpen! Jag har två studiemonitorer, ett MiDi-keyboard. en VTB1a, massa sladdar, några instrument och en mikrofon helt redo som bara har legat här sen... Ja, kolla mitt regdatum! 😎 Redigerat 23 januari 2010 av Gurbinson
slejnard Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Jag har två studiemonitorer, ett MiDi-keyboard. en VTB1a, massa sladdar, några instrument och en mikrofon helt redo som bara har legat här sen... Ja, kolla mitt regdatum! 🥰 Bättre sent än aldrig 😆 . Ibland behöver saker mogna, särskilt mikrofoner. 😠
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.