Jump to content
Annons

Hur installera mitt ljudkort?


Gurbinson

Recommended Posts

Annons
Packa upp zip-filen till vilken mapp du vill. Högerklicka Jula.Inf och välj Installera. Nu kopieras drivrutinen till rätt plats.

Filerna hamnade i en mapp som heter win32 på Program. Utöver det så händer ingenting.

Har XP förövrigt, om det säger något

Link to comment
Dela på andra sajter

Filerna hamnade i en mapp som heter win32 på Program. Utöver det så händer ingenting.

Har XP förövrigt, om det säger något

Starta om XP.

Hoppas att det löser sig.

/CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det inte följer med någon "how-to" fil med drivrutinsfilerna så finns det (förmodligen) någon handbok på deras webbplats där installationsrutinen förklaras utförligare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahah, det löste sig trots allt! 😄

Jag hittade CD-skivan. Hade gått igenom husets alla platser med skivor två gånger om tidigare, men nu hittade jag skivan. Anledningen till att jag inte hittade den tidigare måste nog vara att det inte står "Juli@" på den utan bara "ESI" lite diskret längst ner på den. Måste ha misstagit den för EA.

Men nu är allt klappat och klart och jag kan komma igång! Tack för hjälpen!

Jag har två studiemonitorer, ett MiDi-keyboard. en VTB1a, massa sladdar, några instrument och en mikrofon helt redo som bara har legat här sen... Ja, kolla mitt regdatum! 😎

Redigerat av Gurbinson
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...