BobRock Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Hejsan! Jag har skrivit en låt som kan bli riktigt bra o slå stort. Har spelat in hela den instrumentala delen, men behöver hjälp av en sångerska. Låten är en pop/dance. Är du duktig på att sjunga Lady Gaga, Rihanna eller liknade stil? Då passar du perfekt för denna låt. Ersättning diskuteras! Jag har tillgång till studio och finns i Växjö. Om du är intresserad, skicka gärna en demo!
effortlesspig (oregistrerad) Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 (redigerat) Hej! 😆 Redigerat 13 april 2010 av effortlesspig
Rinde Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Hej! Jag är superintresserad! 😏 Linda heter jag 24år, är ej utbildad sångerska, men har hållt på och sjungt i stort sett hela mitt liv sedan liten, och har lätt för att hitta rätt toner och känner att jag har en väldigt bred musiksmak och har inlevelsen och känslan som krävs. Gillar att sjunga allt från pop till rock, låtar som framförs av Rihanna, Lee ann Rimes, Leona, Lewis ect Hoppas ni vill skicka mig material, så ska jag göra mitt bästa för att fånga ert intresse! 😆 Vill ni ha lite smakprov så finns lite inspelningar av mig på denna sida; Karaokeparty.se, RindeStar heter jag där (obs, måste va medlem för att lyssna har jag för mig) Mvh Linda L
Rinde Postat 22 mars 2010 Postat 22 mars 2010 Såg att jag missat skriva min mailadress; lindis15@hotmail.com ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.