Analogfreak (oregistrerad) Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 🙂 Om inte Olsberg snart ger sin syn på våra uppslag rörande ”nybörjarguider” eller liknande så kommer jag börja köra denna länk stenhårt, vad sägs? Ja den är inte alls dum den där länken... 😆
Björn Olsberg Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 Innan jag lägger ned någon tid på att börja skriva så vill jag höra vad moderatorerna har att säga. Är detta en bra idé? Idén med kunskapssamling är bra, men personligen hinner jag inte läsa igenom, följa och uppdatera ämnen/trådar regelbundet. Det skulle ta för mycket fokus från mitt arbete. Däremot har skaparen av ett inlägg alltid möjlighet att redigera sitt eget inlägg. I väntan på att jag ska få loss tid att lägga upp grunden till en wiki på forumet, så föreslår jag att några personer som kan ta på sig att uppdatera inlägg, startar ämnen om frågeställningar som ofta tas upp. Mvh, .björn.
Peter Roos Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 (redigerat) Bra, AF! Redigerat 27 januari 2010 av Sleap
Analogfreak (oregistrerad) Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 Idén med kunskapssamling är bra, men personligen hinner jag inte läsa igenom, följa och uppdatera ämnen/trådar regelbundet. Det skulle ta för mycket fokus från mitt arbete. Däremot har skaparen av ett inlägg alltid möjlighet att redigera sitt eget inlägg. I väntan på att jag ska få loss tid att lägga upp grunden till en wiki på forumet, så föreslår jag att några personer som kan ta på sig att uppdatera inlägg, startar ämnen om frågeställningar som ofta tas upp. Mvh, .björn. Vad kul! Det ser jag fram emot! 😛 Jag anmäler mig som frivillig och ser gärna att Claes som är en väldigt kompetent person ställer upp.
djbolton Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 Analogf for president! ...Och Gilbert till kung! 🙂 /Johan
Claes Holmerup Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 Vad kul! Det ser jag fram emot! 😮Jag anmäler mig som frivillig och ser gärna att Claes som är en väldigt kompetent person ställer upp. Jag ställer gärna upp eftersom det är kul att hjälpa till. Jag har ju redan skrivit majoriteten av artiklarna i Kontrollrummets Wiki, så det är bara att börja om... 😄☺️ Problemet med mig är att jag också representerar min firma samtidigt som jag också är privatperson, så att jag skulle fungera som någon fom av moderator, kan vara en lite känslig fråga... 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 Jag ställer gärna upp eftersom det är kul att hjälpa till. Jag har ju redan skrivit majoriteten av artiklarna i Kontrollrummets Wiki, så det är bara att börja om... 😄☺️ Problemet med mig är att jag också representerar min firma samtidigt som jag också är privatperson, så att jag skulle fungera som någon fom av moderator, kan vara en lite känslig fråga... ☺️ Jag tror inte det är nåt problem. Jag vet att du skulle hantera det professionellt... ☺️
Gilbert Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Problemet med mig är att jag också representerar min firma samtidigt som jag också är privatperson, så att jag skulle fungera som någon fom av moderator, kan vara en lite känslig fråga... 😠 Inget problem då vi inte kommer att prata om specifika produkter.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.