Tash Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Hej Jag heter Natasha (eller bara Tash), kommer från Kapstaden i Sydafrika, bor i Stockholm nu, är sångerska och söker folk som vill köra lite downtempo/noir lounge/trip-hop/whatever tillsammans. 🙁
Vakuumanka Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Hej Jag heter Natasha (eller bara Tash), kommer från Kapstaden i Sydafrika, bor i Stockholm nu, är sångerska och söker folk som vill köra lite downtempo/noir lounge/trip-hop/whatever tillsammans. 🙁 Välkommen till det skönaste musikforumet som finns! Kul att du hittat hit, Natasha! Hoppas du hittar de folket du söker 🙂
Tash Postat 14 januari 2010 Trådstartare Postat 14 januari 2010 Välkommen till det skönaste musikforumet som finns! Kul att du hittat hit, Natasha! Hoppas du hittar de folket du söker 😄 Tack! Det hoppas jag också. Och jag ber om ursäkt redan nu...ibland skriva jag svenska heeeeeelt fel.
CHAE Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 Tack! Det hoppas jag också. Och jag ber om ursäkt redan nu...ibland skriva jag svenska heeeeeelt fel. Det gör ingenting. Välkommen. /CHAE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.