BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Har problem med mitt superior drummer, jag har kört installationsdisc 1 och aktiverat programmet på toontrack. Men när jag ska sätta i ex skiva två eller tre står det bara att där är en mapp som heter av nånting med stora filer i som inte går att öppna? hur ska jag göra?? står ingenting i paketet när jag köpte det..:S
basshole Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Ladda hem manualen via ditt användarkonto hos Toontrack.
ONSatan Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Har problem med mitt superior drummer, jag har kört installationsdisc 1 och aktiverat programmet på toontrack. Men när jag ska sätta i ex skiva två eller tre står det bara att där är en mapp som heter av nånting med stora filer i som inte går att öppna? hur ska jag göra?? står ingenting i paketet när jag köpte det..:S Har för mig att man väljer omfattning (antal mickar etc) redan under installationen av första skivan. Väljer du där att installera även tilläggen så kommer datorn fråga efter skiva 2,3 osv Cheers!
allansson Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Har för mig att man väljer omfattning (antal mickar etc) redan under installationen av första skivan. Väljer du där att installera även tilläggen så kommer datorn fråga efter skiva 2,3 osv Cheers! Var längesen jag installerade det nu, men om jag minns rätt så kan man även senare köra installationsfilen för att lägga in resten. Eller nu kanske jag tänker på någon annan plugg...
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 där va en extern fil på enhet 1 som man gfick installera som heter nåt med sound...så nu kör det =)
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 blir galen nu!!! varför får jag inte upp fliken i superior där jag har samplingsbiblioteket???
tofumannen Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Det KAN vara en sån banal grej som att fönstret där du ska klicka OK när du satt i nästa skiva lyckats gömma sig och inte syns. Vill minnas att jag gick på en sån nit och svor i en halv minut innan jag råkade se det. Du ska inte behöva gå in på filerna på skivan. Du ska bara behöva klicka OK i fönstret som uppmanar dig sätta i nästa skiva. Lycka till 😆
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 har installerat om det två ggr nu....funkar fortfarande inte....
tofumannen Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Kanske dags att ställa frågan i Toontracks support forum
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 JA VA FAN SÅ JÄVLA SVÅRT SKA DET JU INTE VA...HAR INSTALLERAT EZ PLAYER OCH DÄR ÄR MIDIFILERNA MEN KAN ITNE FÅ LJUD I DOM I SJÄLVA EX PLAYER UTAN BARA OM JAG DRAR DOM UT I SEQUENSERN OCH KÖR DÄR VIA SUPERIOR..MEN SÅ SKA DET JU FAN ITNE VA...
Larsson Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 sätt output på ez-player spåret till superior drummer (om du kör cubase) eller så updaterar du superior drummer till 2.2 versionen där ez-player är inbyggt! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.