Midori Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 Ohoo nu har jag känt mej väldigt frånvarande här ;(...men det är så när man inte har tillgång till dator mer på ett tag....men jag ville bara önska alla ett trevligt år...trevlig början på det nya året... ha det bra alla... =)/Miidorii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 ...jag ville bara önska alla ett trevligt år...trevlig början på det nya året... ...detsamma... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 Detsamma härifrån också. Vi kanske får se mer av dig senare 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 d samma, gott nytt! Ha. nu hitta vi ju en tjej iaf:P (apropå det som sades på cahten igår) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 7 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 7 januari 2005 ohooo saknaar Neko =)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 ohooo saknaar Neko =)) Sorry Midori, men om inte jag är felunderrättad har Neko flickvänn... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Desamma =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 *ok, redo..* *nä, vänta* *borstar förtvivlat håret* *ok, redo..* *vänta, mustachen åxå* *svordomar* *nu då...* *1-2-3* *wink* (w=båda händelserna) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 nu hitta vi ju en tjej iaf:P (apropå det som sades på cahten igår) Ey. Mid har varit här längre än du, mannen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 ohooo saknaar Neko =)) Sorry Midori, men om inte jag är felunderrättad har Neko flickvänn... 😉 klaart han harr...Neeko är min kramkompis en dåh...lite så där...nät aktigt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 nu hitta vi ju en tjej iaf:P (apropå det som sades på cahten igår) Ey. Mid har varit här längre än du, mannen. ahhh just det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 *ok, redo..**nä, vänta* *borstar förtvivlat håret* *ok, redo..* *vänta, mustachen åxå* *svordomar* *nu då...* *1-2-3* *wink* (w=båda händelserna) 😉 *Midori tittar*. *fixar luggen* *Går fram iskallt* *Inte nervös*.. *Vinkkar glatt tillbaxx* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 *vänder mig hastigt* *manteln fladdrar till* *jag lyfter lite lätt på slokhatten* *min baklysta dimsiluett gör mig farligare* *det knastrar i gruset under stövlarna* *återanvänder Micheal Jackson poser* *vänder mig om* *sträcker upp handen mot månen* *är borta* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 *skakar på huvudet* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 söt liten tråd:P haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Är alla verkligen riktigt friska? 😠🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 ja man börjar ju undra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 *tar sig en jävel och somnar* ZzZzZzZzZz.... 😠🙂😄 Det är humor, det är humor! ...som Glenn Killing skulle säga. *vinkar åt Midori* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 😉 Tack detsamma! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 13 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2005 Är alla verkligen riktigt friska? 😄 :D njee lider av förskylning nu ;P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 13 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2005 *tar sig en jävel och somnar* ZzZzZzZzZz.... 😄😄😆 Det är humor, det är humor! ...som Glenn Killing skulle säga. *vinkar åt Midori* *vinnkar tillbaka*...ohoooo =)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 14 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2005 *vinkkar åt alla på hela forumet*....Ett leende förlänger livet...och jag tror att ni ler lite halvt när ni läser detta, och det måste betyda att jag har förlängt erat liv med nån sekund eller så va?hahhaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 Jag kommer inte få nått långt liv om jag ser ut som jag gör på mitt kort i så fall. 😉 Lyckligtvis ler jag en del i verkligheten. Det är bara i cyberrymden jag är såhär stel och polisiär. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 (redigerat) Jag kommer inte få nått långt liv om jag ser ut som jag gör på mitt kort i så fall. Lyckligtvis ler jag en del i verkligheten. Det är bara i cyberrymden jag är såhär stel och polisiär. Du är medveten om att ett verkligt år är lika med sju cyberår hoppas jag? Hur detta påverkar din livslängd får du räkna ut själv 😉 Redigerat 14 januari 2005 av brojd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 14 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2005 Jag kommer inte få nått långt liv om jag ser ut som jag gör på mitt kort i så fall. Lyckligtvis ler jag en del i verkligheten. Det är bara i cyberrymden jag är såhär stel och polisiär. Du är medveten om att ett verkligt år är lika med sju cyberår hoppas jag? Hur detta påverkar din livslängd får du räkna ut själv 😉 det där var komplicerat juhe ;P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 *vinkkar åt alla på hela forumet*....Ett leende förlänger livet...och jag tror att ni ler lite halvt när ni läser detta, och det måste betyda att jag har förlängt erat liv med nån sekund eller så va?hahhaa Det tog flera sekunder av min dyrbarare <40årstid att läsa inlägget, och jag kommer få någon sekund till precis när jag dör. Det låter ju som ett rejält nedköp i mina öron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 *vinkkar åt alla på hela forumet*....Ett leende förlänger livet...och jag tror att ni ler lite halvt när ni läser detta, och det måste betyda att jag har förlängt erat liv med nån sekund eller så va?hahhaa Det tog flera sekunder av min dyrbarare <40årstid att läsa inlägget, och jag kommer få någon sekund till precis när jag dör. Det låter ju som ett rejält nedköp i mina öron. 😉😄🙂 Du kan få köpa lite tid av mig, jag har så mycket kvar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 (redigerat) tid är troligen den dummaste uppfinningen som fins. /me gör som alla andra och *vinkar till Midori * Redigerat 14 januari 2005 av DjBox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 15 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2005 tid är troligen den dummaste uppfinningen som fins./me gör som alla andra och *vinkar till Midori * ohoooo Midorii Glaad* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 tid är troligen den dummaste uppfinningen som fins./me gör som alla andra och *vinkar till Midori * ohoooo Midorii Glaad* kul att man kan göra någon glad:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.