Danny Cort (oregistrerad) Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 (redigerat) jepparna som kränger Britney-loopar åt pojkbanden. Tänker du på Max? Redigerat 7 januari 2005 av Danny Cort
hammagrella Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 jepparna som kränger Britney-loopar åt pojkbanden. Tänker du på Max? Nä, jag raljerar lite bara. Tänker på hela "svenska musikexport-undret" som Mona Sahlin säger.... 😎
®offe Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Nu har jag lyssnat många många gånger. Den är riktigt bra, njutbar i sin enkelhet och lite brustna röst i Yama-haa-partiet, men jag blir fortfarande besviken när den blippar bort vid 1:47. En vända till hade suttit som en kanelbulle i käften på en bonde! /®
dbd Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Ja detta är bara så satans bra, men det vet ni redan 😉
hackeman Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Vafalls? Vad har fått dig att gå och bli trevlig? Först nattvaktaren och nu du? Vart är världen på väg? 😉
dbd Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Vafalls? Vad har fått dig att gå och bli trevlig? Först nattvaktaren och nu du? Vart är världen på väg? Jag kan ju inte såga saker jag tycker är bra 😆
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 8 januari 2005 Postat 8 januari 2005 Någon som är ska hänga på nästa projekt? hiphop. Pma mig. Hiphop såklart. Danny är med. edit; är det infantilt att tala om sig själv i tredje person? nä det är bara gulligt. dessväre var låten tänkt att handla om dig. Hoppas det passar att öppna en liten burk självförakt. Hacke, Danny Cort, Djbox och Maxmaxmax Håll i hatten, kompisar.
Reason Postat 8 januari 2005 Postat 8 januari 2005 Oj va synd att Julen är över annars hade denna gott varm till glöggen
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 januari 2005 Postat 8 januari 2005 (redigerat) Någon som är ska hänga på nästa projekt? hiphop. Pma mig. Hiphop såklart. Danny är med. edit; är det infantilt att tala om sig själv i tredje person? nä det är bara gulligt. dessväre var låten tänkt att handla om dig. Hoppas det passar att öppna en liten burk självförakt. Hacke, Danny Cort, Djbox och Maxmaxmax Håll i hatten, kompisar. Ojdå. Sorry. Kan ju låtsas som jag inte hade sett det... Men den där burken självförakt, den får vi nog leta länge efter. i got mirrors mounted on the back of my eyelids/ cuz i love me so much i wanna see me even in my dreams Redigerat 8 januari 2005 av Danny Cort
hackeman Postat 8 januari 2005 Postat 8 januari 2005 Någon som är ska hänga på nästa projekt? hiphop. Pma mig. Hiphop såklart. Danny är med. edit; är det infantilt att tala om sig själv i tredje person? nä det är bara gulligt. dessväre var låten tänkt att handla om dig. Hoppas det passar att öppna en liten burk självförakt. Hacke, Danny Cort, Djbox och Maxmaxmax Håll i hatten, kompisar. Ojdå. Sorry. Kan ju låtsas som jag inte hade sett det... Men den där burken självförakt, den får vi nog leta länge efter. i got mirrors mounted on the back of my eyelids/ cuz i love me so much i wanna see me even in my dreams Kom igen Danny, självironi är bra för själen! 😛
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 januari 2005 Postat 8 januari 2005 Kom igen Danny, självironi är bra för själen! 😛 Jo jag vet. Men jag är bara såhär självgod i cyberspace. 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.