debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 (redigerat) Jahaja... Jag har kollat runt en del på olika varianter av cd-förpackningar. En detalj som man kanske inte tänker så mycket på i sammanhanget är ju vilken cd innerpåse (inner sleeve) man ska ha till sin digipak med ficka t.ex eller till sin eco brown recycled paper-box. Problemet är ju ofta att den där fickan som finns i pappkonvolutet och de vita innerpåsarna för cd är lika stora i storlek, ofta 5" x 5" eller 5 1/4" x 5" ungefär. Men jag skulle vilja ha en innerpåsar (kanske varianten med rundade hörn) som var lite mindre, kanske 4 7/8", 4 5/6" eller 4 2/3". Jag såg en dylik något mindre innerpåse hos något företags webbutik (utomlands antagligen), men så hände något och jag inte få fram infon igen. Den hade rundade hörn och var utan fönster, rätt mycket vinylkänsla... Tips? Redigerat 11 januari 2010 av debatt
debatt Postat 21 januari 2010 Trådstartare Postat 21 januari 2010 (redigerat) Jag hittar inte den webbsida nu, där jag hittade sådana före jul... 4 3/6" x 4 3/6" ungefär eller lite större fast max 4 7/8" x 4 7/8" tror jag, så de får plats. Redigerat 21 januari 2010 av debatt
debatt Postat 22 januari 2010 Trådstartare Postat 22 januari 2010 Kanske inte exakt vad jag sökte från början kanske, men definitivt ett alternativ. Från det där här hatade audiofilstället Svalander Audio. 5.50 kr styck.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.