Jump to content
Annons

Trumset till Band Hero låter extremt mycket?


thrinithan (oregistrerad)

Recommended Posts

thrinithan (oregistrerad)

Min granne i lägenheten ovanför har precis skaffat Band Hero och satte igång att spela trummor idag. Herregud vilket j*vla liv dom för. Är det min granne som bara spelar på tok för hårt eller väsnas trumsetet verkligen så mycket? Det var fullkomligt omöjligt för mig att koncentrera mig på filmen jag tittade, än mindre försöka plugga till tentan jag har på fredag. Främst var det kaggepedalen som lät men till och med pukslagen vibrerade ner i golvet och fyllde mitt vardagsrum.

Hur är det möjligt att sånt skräp får säljas med tanke på att de kommer vara placerade i var och varannan lägenhet? Självmordsantalen kommer ju skjuta i höjden när människor får psykiska men av att sitta och lyssna på sånt där.

Och slutligen... Låter digitaltrumset mer eller mindre än dessa plastleksaker? För i så fall kanske jag hejdar mig och låter bli att köpa digitaltrummor för att inte utsätta grannarna för samma sak.

Jag kan ju tillägga att jag normalt sett är väldigt tolerant med vad grannarna pysslar med och hur mycket det låter, för oftast handlar det bara om engångsföreteelser. Men ett tv spel är inte det.

Redigerat av thrinithan
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...