danielMG Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Hej, Jag har försökt länge att hitta Cubase sx3 för Mac, men det finns ingen plats. Finns det någon som vet var jag kan ladda ner 3'ern för mac? eftersom jag ladda ner det för pc men kan inte hitta för Mac. Jag är norska och svenska är direkt från ordlistan.
Gilbert Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 (redigerat) Skojar du nu? EDIT: ok, trodde du var ute efter en crack men du har alltså en nyckel. Redigerat 10 januari 2010 av Gilbert
Claes Holmerup Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 ftp://ftp.steinberg.net/Download/Cubase_SX_3/3.1.1.944/Mac/
Vakuumanka Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 ftp://ftp.steinberg.net/Download/Cubase_SX_3/3.1.1.944/Mac/ Skojar du?! Inte för att jag laddar ner varken musikprogram eller dylikt, men är denna sidan seriös?! 😉
Claes Holmerup Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Skojar du?! Inte för att jag laddar ner varken musikprogram eller dylikt, men är denna sidan seriös?! 😮 😉 Kan det bli mer seriöst än att ladda ner en Cubase-uppdatering från Steinbergs ftp-site...?
DieHard (oregistrerad) Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Skojar du?! Inte för att jag laddar ner varken musikprogram eller dylikt, men är denna sidan seriös?! 😮 Tror nog knappast att Claes skulle länka till en cracksida. 😉
Claes Holmerup Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Tror nog knappast att Claes skulle länka till en cracksida. 😉 ...och om man tror att det finns crackade versioner när det syns tydligt i länken att det är till Steinbergs egen ftp-site, så undrar man lite hur frågeställaren tänkte... 😆
DieHard (oregistrerad) Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 (redigerat) Ja han tittade nog lite för snabbt 😉 Crackade pluggar på Steinbergs egen hemsida skulle inte se allt för bra ut. 😆 Redigerat 10 januari 2010 av DieHard
Vakuumanka Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Ja han tittade nog lite för snabbt 😆 Crackade pluggar på Steinbergs egen hemsida skulle inte se allt för bra ut. 🙂 Ojdå! Såg detta sen. Ja, lite för snabb titt på sidan 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.