SadamJR Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Här är en test där man ska matcha textcitat med olika grupper och artister. Är rätt nöjd med mina 24 rätt, av 30, eftersom jag fick chansa en hel del. Mycket nöje. http://www.expressen.se/noje/1.1797075
The_CyBorg Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Kul test för en gångs skull! 27 rätt fick jag.
Ludde46 (oregistrerad) Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 20 rätt av 30 möjliga ?? Och ändå så lyssnar jag aldrig på texter..hmmmm
Fertan Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 23 rätt... De svenska låtarna har jag i stort sett ingen koll på alls. Roligast var dock "Petter - Jag är en tönt som spelar cs", brukade lyssna på den nånstans runt moppeåldern eller så - och det är garanterat inte Petter... Har för mig att det var "T-Röd" eller liknande som artistnamn, hur som helst rätt långt ifrån Petter.
woollie Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 23 av 30. En del frågor känner man sig ganska dum på. Iaf jag. Kul test.
DieHard (oregistrerad) Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 (redigerat) 19 av 30. Det var de som jag tvärsäkert visste som jag fick i stort sett alla mina rätt på. Några på chans och nåt så töntigt som: Step one, we can have lots of fun. Step two, there's so much we can do. Step three, it's just you and me. Step four, I can give you more....var så uselt att det bara kunde bara vara de(vill inte förstöra för de som inte har gjort testet än). Men att man inte kan resten är ju inte så konstigt. Lady Gaga har jag aldrig lyssnat på. Lika lite som Kent, HH och Bob Hund. Och Malta som ett av alternativen? Vilka fan är dem?? Redigerat 10 januari 2010 av DieHard
Fertan Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 19 av 30. Det var de som jag tvärsäkert visste som jag fick i stort sett alla mina rätt på. Några på chans och nåt så töntigt som: Step one, we can have lots of fun. Step two, there's so much we can do. Step three, it's just you and me. Step four, I can give you more....var så uselt att det bara kunde bara vara de(vill inte förstöra för de som inte har gjort testet än). Men att man inte kan resten är ju inte så konstigt. Lady Gaga har jag aldrig lyssnat på. Lika lite som Kent, HH och Bob Hund. Och Malta som ett av alternativen? Vilka fan är dem?? Haha, +1!
Hellpig Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Du fick 24 rätt av 30 möjliga Förvånad eftersom det var rätt mycket jag inte kände igen...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.