BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Har inte övat upp mina munspelsskills så bra än, men kan någon här lägga munspel åt mig på en låt??
Joel B Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Harmonica Mike lade munspel på en av mina låtar för några år sen, han är kanon.
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 tack för tipsen! har investerat i en bok som heter munspel melodi teknik o blues...ska fan lära mig!! så jävla svårt kan det ju inte va...
peterszabo Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Har inte övat upp mina munspelsskills så bra än, men kan någon här lägga munspel åt mig på en låt?? Jag kan testa ! skicka låten till min mail.
Laban Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Om det är bluesmunspel kan jag hjälpa dig. Kromatiskt (du vet, knappmunspel) fixar jag inte. Fast det vill ju till att jag har ett spel i rätt tonart. De försvinner rätt ofta...
Jaker Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Jag kan lägga bluesmunspel jag me. om de behövs. Du kan skicka låten så kan jag testa iaf.
Jaker Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Jag kan lägga bluesmunspel jag me. om de behövs. Du kan skicka låten så kan jag testa iaf.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.