Jump to content
Annons

Recommended Posts

DieHard (oregistrerad)
Postat
Den här är bra med:

Urkk ☺️ Det är så illa att jag nästan spyr upp godiset jag nyss proppat i mig.

• 1 år senare...
Annons
Postat

Di Leva - Another day in paradise (en av tidernas bästa poplåtar, lönnmördad!)

Bossa Nova Sax Players - Black hole sun (finns en hel del bra covers på den, men bossa nova, alltså allvarligt talat...)

Shining Fury - Rosanna (rätt okej hårdrocksband egentligen, men det här är ett strålande exempel på att man nog ska låta vissa låtar vara i fred)

Blind Guardian - To France (ett bra band plus en bra komposition innebär inte nödvändigtvis en bra låt, vilket BG bevisade här)

Crazy Frog - The final countdown (okej att det är som att sparka in en öppen dörr, men måste ändå nämnas)

Postat

Hörde Ellie Goulding:s version av your song....den är perfekt från början så den går inte göra bättre och inte heller lyckas Ellie.

MVH

Anders

Postat

Ingen som länkat denna än?

Iofs privatpersoner, men covern är ju ganska känd ändå. Den har faktiskt snart 3 miljoner plays på youtube.

Mvh Rasmus

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.