Jonka Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Äre nån som vet nån bra sida som beskriver hur en PodXT är byggd? Alltså info om hur dom får in alla ljud, effekter å allt som finns i en multieffekt!!
Jonka Postat 4 januari 2005 Trådstartare Postat 4 januari 2005 Mjo har gjort d men d jag vill veta finns inte där!
herwhisper Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Vad är det du vill veta då? Kanske vi kan hjälpa till...
Jonka Postat 4 januari 2005 Trådstartare Postat 4 januari 2005 Typ hur man bygger en multieffekt. Hur man får in ljud i en liten låda å får d att låta!! Hur signaler in/ut genom alla ljud,effekter m.m fungerar. Digitalt vs analogt osv.
herwhisper Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Ja biblioteket är nog en bra idé. Jag kan i alla fall inte hjälpa dig där...är super kass på sådana saker... 😄😄
Jonka Postat 4 januari 2005 Trådstartare Postat 4 januari 2005 Jo d é ju d!! Jag som trodde att allt fanns på nätet 😄 (så man kunde hitta d)
Tony Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 som sagt kolla biblan .. Jag gjorde faktiskt en distpedal som specialarbete i 3:an på gymnasiet .. fast det är krångligt som fan .. inte o göra om man har ritning .. men krångligt att fatta vad som händer och varför .. nu vet jag ju iof inte hur mycket av effekterna som är analoga och hur många som är digitala i sånna här nya grejer .. men det fanns iaf böcker på biblan som heter typ: 302 elektroniska byggprojekt 313 elektroniska byggprojekt 501 elektroniska byggprojekt finns även fler i samma serie tror jag .. där hittade jag ett par distpedaler iaf (analogt that is .. digitalt vet jag inget om) ..
Jonka Postat 4 januari 2005 Trådstartare Postat 4 januari 2005 Ok!! Får nog ta en sväng dit imorn!! Tack ska ni ha!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.